۲ مرزبان در درگیری با گروهک تروریستی به شهادت رسیدند

فرمانده مرزبانی استان کردستان از شهادت ۲ نفر از مرزبانان در درگیری با گروهک تروریستی در دو نقطه مرزی بانه و پاوه خبر داد.

۲ مرزبان در درگیری با گروهک تروریستی به شهادت رسیدند

سرهنگ عارف سپهری اظهار کرد: در درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک‌های تروریستی و معاندان نظام در نقاط مرزی بانه دو نفر از دلاورمردان مجاهد مرزبانی این شهرستان به شهادت رسیدند.

وی افزود: شب گذشته مرزبانان غیور در راستای حراست از کیان ایران اسلامی حین پایش نوار مرز با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از دو نقطه مرزی در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند مواجه، که با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مرزبانان مانع از نفوذ تروریست‌ها به داخل کشور شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان اعلام کرد: در این دو عملیات، یک گروهک تروریستی منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد.

وی افزود: در این عملیات‌ها دو نفر از دلاورمردان مجاهد مرزبانی به نام‌های ستواندوم «مهدی محمدی‌نسب» و استواردوم «علی فاضلی شاد» به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن تسلیت این حادثه تلخ به خانواده این شهیدان، از ادامه راه شهدا برای دفاع از مرزهای کشور خبر داد و عنوان کرد: مراسم تشییع این دو مرزبان امروز عصر در بانه برگزار شده و سپس پیکر مطهر آنان به قزوین و کرمانشاه منتقل خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31584

ارسال نظر