این زنان و مردان مجرم حرفه‌ای را شناسایی کنید + عکس

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف یک کلاهبرداری در خصوص خرید و فروش خانه در غرب تهران خبر داد و گفت: چهره متهمان با دستور قضائی برای شناسایی منتشر شده است.

این زنان و مردان مجرم حرفه‌ای را شناسایی کنید + عکس

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: سال ۱۳۹۷، با وقوع یک فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش یک واحد آپارتمان در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، ۳ متهم پس از جلب اعتماد خریدار در یک بنگاه املاکی در غرب تهران واحد مورد نظر را با قیمت ۱۵ میلیارد ریال فروخته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: بررسی‌های بیشتر کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی نشان داد، متهمان با جعل عنوان صاحب اصلی خانه، از خریدار اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کردند و به مکانی نامعلوم متواری شده‌اند.

عکس کلاهبردار

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از بررسی‌ها به دست آمد صاحب اصلی ملک در خارج از کشور سکونت دارد تصریح کرد: با دستور مقام قضائی چهره متهمان برای شناسایی منتشر شده است و شهروندان اگر از مخفیگاه کلاهبرداران اطلاعی داشتند با شماره تلفن‌های ۵۱۰۵۵۴۳۴و۵۱۰۵۵۶۱۳ تماس حاصل اطلاعات را در اختیار کارآگاهان قرار دهند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31354

ارسال نظر