کاخ سعدآباد باز هم تعطیل شد

کاخ سعدآباد امروز هم به دلیل حضور رئیس جمهور ترکیه و برگزاری مراسم تشریفات به روی گردشگران بسته شد.

کاخ سعدآباد باز هم تعطیل شد

استقبال رسمی رئیس جمهور از اردوغان در محل تشریفات کاخ سعدآباد امروز صبح انجام شد، به همین دلیل کاخ به روی گردشگران داخلی و خارجی تعطیل شد.

اردوغان از شب گذشته وارد تهران شده و امروز علاوه بر دیدار رسمی و دوجانبه با رئیسی، در هیئت عالی دو کشور و جلسات کمیسیون مشترک حضور می‌یابد و ضمناً در هفتمین اجلاس سران کشورهای ضامن روند آستانه که عصر امروز با حضور رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

تعطیلی کاخ در هفته‌های اخیر به دلیل برگزاری مراسم تشریفات ریاست جمهوری پی در پی انجام شده بود به همین دلیل برنامه‌های فرهنگی آن نیز تعطیل می‌شد پیرو این موضوع، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دستور رئیس جمهور برای ادامه اجرای برنامه‌های هنری در مجموعه سعدآباد با توجه به تردد رؤسای کشورهای خارجی گفته بود: در حال حاضر اجراهایی در محوطه سعدآباد داریم که در هفته‌های قبل به دلیل تعدد تردد رؤسای کشورهای خارجی و برنامه‌هایی که داشتند، در برخی شب‌ها دچار تعطیلی می‌شد. این نکته را به رئیس جمهور عرض کردم و دستور داد که اولویت با برنامه‌ای است که مردم بلیت آن را خریده‌اند و چند هزار نفر هر شب با ذوق و شوق به سعدآباد می‌آیند و برنامه‌ها را طوری تنظیم کنید که حتی یک مورد هم موجب تعطیلی برنامه هنری نشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: به همین دلیل هفته‌های گذشته که یکی از رؤسای کشورها در تهران بود این مشکل که پیش آمد بلافاصله با همکاری دفتر رئیس‌جمهور ساعات کار و ملاقات‌ها را به نحوی تغییر دادند که برنامه بدون حاشیه اجرا شد و مردم هم برنامه‌شان لغو نشد و همه چند هزار نفر نیز در سعد آباد برنامه را تماشا کردند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31350

ارسال نظر