نخستین گروه حجاج خراسانی وارد مشهد شدند

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با اشاره به ورود نخستین گروه حجاج به این استان گفت: حجاج خراسانی با ۲۶ پرواز و در قالب ۴۶ کاروان از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد می‌شوند.

نخستین گروه حجاج خراسانی وارد مشهد شدند

به نقل از روابط عمومی فرودگاه های خراسان رضوی، محمود امانی بنی اظهار کرد:  پنج هزار و ۸۷۰ نفر از حجاج استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی تا ششم مرداد ماه به مشهد بازمی‌گردند، ۳۰ کاروان مدینه قبل و ۱۰ کاروان مدینه بعد هستند.

وی افزود: ۱۳ کاروان مدینه بعد با هزار و ۵۲۸ زائر از استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی از مدینه به مشهد بازخواهند گشت که اولین پرواز برگشت حجاج مدینه بعد امروز وارد فرودگاه مشهد شد و این روند تا ۲۹ تیرماه ادامه دارد و ۳۳ کاروان مدینه قبل با چهار هزار و ۳۴۲ زائر از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی از جده راهی مشهد می‌شوند که نخستین پرواز ۳۱ تیرماه وارد کشور می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی تصریح کرد: امروز اولین پرواز حجاج خراسانی با ۲۶۰مسافر ساعت ۱۰و ۴۵ دقیقه در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد فرود آمد و تا ۶مرداد ماه  پنج هزار و ۸۷۰ نفر در قالب ۴۶ کاروان توسط ۲۶ هواپیمای ایرباس از سرزمین وحی به مشهد منتقل می‌شوند.

 

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31235

ارسال نظر