۴ مرکز زیبایی در مشهد پلمپ شد

مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار مرکز زیبایی متخلف و مداخله‌گر پزشکی در زمینه پوست و مو در مشهد پلمپ شد.

۴ مرکز زیبایی در مشهد پلمپ شد

کاظم غفاریان گفت: در این مراکز تزریق ژل و بوتاکس و لیزر توسط افراد فاقد صلاحیت و در یک آپارتمان مسکونی و یا در آرایشگاه انجام می‌شد.

او گفت: در یکی از این مراکز زیبایی، فرد مداخله‌گر خود را به دروغ پزشک متخصص جراحی از کشور باکو معرفی کرده بود که با هماهنگی‌های لازم قضایی بازداشت شد.

مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین تراکنش‌های بانکی از کارتخوان یکی دیگر از این مراکز تزریق ژل و بوتاکس طی یک ماه ۳۵۰ میلیون تومان گزارش شد، که جای تامل دارد.

غفاریان گفت: رصد این‌گونه تخلف‌ها و برخورد قاطع با مداخله‌گران در امور سلامت مردم از طریق مراجع قضایی از سیاست‌های اصلی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌باشد.

او گفت: در این مراکز تزریق ژل و بوتاکس و لیزر توسط افراد فاقد صلاحیت و در یک آپارتمان مسکونی و یا در آرایشگاه انجام می‌شد.

مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکی از این مراکز زیبایی، فرد مداخله‌گر خود را به دروغ پزشک متخصص جراحی از کشور باکو معرفی کرده بود که با هماهنگی‌های لازم قضایی بازداشت شد.

او گفت: همچنین تراکنش‌های بانکی از کارتخوان یکی دیگر از این مراکز تزریق ژل و بوتاکس در یک ماه ۳۵۰ میلیون تومان گزارش شد، که جای تامل دارد.

غفاریان گفت: رصد این‌گونه تخلف‌ها و برخورد قاطع با مداخله‌گران در امور سلامت مردم از طریق مراجع قضایی از سیاست‌های اصلی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌باشد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31102

ارسال نظر