هشدار نیروی انتظامی به فراخوان‌ها درباره خشک شدن دریاچه ارومیه

رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع برخی فراخوان‌ها در خصوص خشک شدن دریاچه ارومیه و دعوت مردم به آشوب و تجمعات غیرقانونی از سوی منافقین کور دل و ضد انقلاب؛ مردم غیور استان همواره اثبات کردند که صف‌شان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش استانمان را به مخاطره اندازند.

هشدار نیروی انتظامی به فراخوان‌ها درباره خشک شدن دریاچه ارومیه

 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ازشناسایی و دستگیری عوامل شرور و معاند با هدف تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت مردم در استان خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین ،رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان  اظهار داشت: در پی وقوع برخی فراخوان‌ها در خصوص خشک شدن دریاچه ارومیه و دعوت مردم به آشوب و تجمعات غیرقانونی از سوی منافقین کور دل و ضد انقلاب؛ مردم غیور استان همواره اثبات کردند که صف‌شان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش استانمان را به مخاطره اندازند.

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

مهم‌ترین نکاتی که باید درباره هلو بدانیم

با تخفیف بخر

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه  با اشاره به موج سواری ضد انقلاب، منافقان کوردل و اشرار فرصت طلب از همان ابتدای موضوع، یادآور شد: عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل و معاندین بدانند که امنیت مردم عزیز و هوشیار همواره خط قرمز پلیس بوده و هست و اجازه نخواهیم داد کوچکترین خدشه‌ای به این امنیت که شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کرده ایم، وارد شود.

وی تصریح کرد: امروز پلیس با اشرافیت اطلاعاتی که دارد؛ هوشیار است و بسیاری از این عوامل شرور و معاند که جز تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت مردم، هدفی نداشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

جهانبخش ادامه داد: متاسفانه برخی افراد هم نادانسته این اخبار تنش زا را در فضای مجازی بازنشر می‌دهند و در واقع آرامش مردم را با اینگونه اخبار بر هم می‌زنند که امروز به پلیس فتا تکلیف شد تا این افراد را در بستر فضای مجازی شناسایی و تحویل دستگاه قضایی دهند تا برخورد قانونی با آنان صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های مذبوحانه افراد مغرض و شبکه‌های معاند در جهت افزایش تنش، با هوشیاری و آگاهی مردم ولایی و معتقد استان آذربایجان‌غربی اجازه هیچ گونه تحرک و خرابکاری به افراد فرصت طلب داده نشده و مردم شریف استان مطمئن باشند که موضوع از طریق مبادی قانونی به جد پیگیری خواهد شد.

 

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30984

ارسال نظر