خبر جدید از سرقت مسلحانه و تیراندازی به قهرمان کشتی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد که موضوع سرقت مسلحانه از مشاور رئیس فدراسیون کشتی در حال پیگیری است.

خبر جدید از سرقت مسلحانه و تیراندازی به قهرمان کشتی

به گزارش ایسنا، روز دوشنبه خبری مبنی بر «تیراندازی به مشاور علیرضا دبیر و سرقت لندکروز» منتشر و اعلام شد که «علی صفایی، مشاور علیرضا دبیر و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان هدف سرقت مسلحانه در اتوبان امام علی (ع) تهران قرار گرفت و چهارسارق مسلح علاوه بر اینکه خودروی تویوتا لندکروز او را به سرقت بردند، به پای چپ او نیز دو مرتبه شلیک کرده‌اند.»

درپی انتشار خبر این حادثه، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا، از پیگیری این موضوع از سوی ماموران این پلیس خبرداد و گفت:موضوعی که رخ داده بحث سرقت بوده که همکاران من از همان لحظه اولی که وقوع حادثه به پلیس اطلاع داده شد، در صحنه حاضر شده و موضوع را پیگیری کردند. البته این رویه‌ای است که در مورد تمام جرائم و سرقت‌ها وجود دارد و در حال حاضر نیز پیگیری‌ها و تحقیقات درباره این پرونده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی در حال انجام است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جرائم خشن و مسلحانه در پایتخت افزایش داشته یا خیر نیز گفت:‌ گاهی اخبار بد در فضای مجازی منعکس و اینطور تصور می‌شود که جرمی افزایش داشته است، از نظر ما به عنوان پلیس حتی وقوع یک جرم نیز زیاد است و نباید رخ دهد، اما اگر جرمی هم رخ دهد قطعا به فوریت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.  

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌در این راستا باید بگویم که انتشار گسترده یک خبر از یک اقدام مجرمانه به معنای افزایش آمار آن جرم نیست. آمارهای ما نشان می‌دهد که جرائم خشن و مسلحانه در تهران کاهش داشته است و علاوه بر آن قدرت کشف پلیس نیز در این جرائم افزایش یافته و هم فاصله وقوع تا کشف کمتر شده و هم تعداد مواردی که کشف شده بیشتر شده است./ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30558

ارسال نظر