جزئیات جدید از ممنوعیت ورود سگ‌ها به پارک‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ممنوعیت ورود سگ‌ها به بوستان‌های شهر تهران را که از سوی نیروی انتظامی اعلام شده است، براساس قانون خواند.

جزئیات جدید از ممنوعیت ورود سگ‌ها به پارک‌ها

مهدی چمران پیش از آغاز هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص سقوط کودک پنج ساله در چاهی واقع در منطقه ۱۵ ضمن تسلیت به خانواده این کودک گفت:‌ این کودک در بوستان در چاه سقوط نکرده بلکه رمپ و لوپی در کنار بزرگراه بسیج وجود داشته که اساسا محلی برای استراحت و رفت و آمد نیست. اگرچه قسمتی از آن چمن بوده اما بوستان و جای استراحت محسوب نمی‌شود بلکه بالعکس جای خطرناک و مسیر اتومبیل و حرکت خودروها بوده است که این اتفاق رخ داده است.

وی افزود:‌ علت ریزش قناتی بوده که در ابتدا ۳۰ متر و بعدا به مرور به ۵۰ متر رسیده است. احداث رمپ و لوپ محل حادثه نیز مربوط به دهه ۷۰ است که متأسفانه در نهایت این اتفاق رخ داده است.

رئیس شورای شهر تهران درباره انتشار اخباری مبنی بر بازداشت شهردار منطقه نیز گفت:‌ خبر بازداشت شهردار منطقه صحت دارد و شهردار بازداشت شده است. البته هنوز وثیقه از سوی شهرداری تهران مورد قبول واقع نشده و اعلام شده وثیقه باید شخصی و نقدی باشد.

وی تأکید کرد:‌ هنوز از طریق شورا مکاتبه‌ای در این خصوص انجام نشده است. بی‌تردید پس از فروکش‌ کردن فضاسازی‌های خبری موضوع روشن و شفاف خواهد شد چرا که شهردار منطقه قصوری نداشته است. شب گذشته نیز عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه وارد این قنات شدند و از فضای این قنات فیلمبرداری کردند.

چمران درباره ممنوعیت ورود سگ‌ها به درون پارک‌ها که از سوی نیروی انتظامی اعلام شده است نیز گفت:‌ این قانون است و نیروی انتظامی نیز براساس قانون عمل کرده است./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30280

ارسال نظر