شمار کانکس‌های منطقه زلزله‌ زده هرمزگان به ۱۲۰ رسید

استاندار هرمزگان گفت: تا کنون ۱۲۰ کانکس وارد در منطقه زلزله‌زده شده و با ادامه روند ورود کانکس‌ها تا سه روز آینده عملیات نصب کانکس در تمام منطقه خاتمه می‌یابد.

شمار کانکس‌های منطقه زلزله‌ زده هرمزگان به ۱۲۰ رسید

مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز پس از برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان در روستای سایه خوش از تمام نهادهای دخیل در امر خدمت رسانی به زلزله‌زدگان غرب استان به ویژه سپاه امام سجاد(ع)، نیروی دریایی سپاه، قرارگاه مدینه و سایر ارگان‌های فعال تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین چالش و نگرانی ما تامین کانکس برای زلزله‌زدگان غرب استان بود، افزود: امروز ۱۲۰ کانکس حمل و به روستای کانونی زلزله منتقل شد که بخشی از آن‌ها نصب شده و کولر نیز برای آن‌ها تعبیه شده است.

استاندار هرمزگان گفت: کانکس‌‌‌ها برای زیست مردم مناسب هستند و امیدواریم روزی ۱۲۰ کانکس به منطقه منتقل شود و ظرف مدت سه روز آینده روند انتقال و نصب کانکس‌ها به پایان برسد تا شاهد ساماندهی مردم زلزله زده و رفع مهم‌ترین دغدغه فعلی زلزله‌زدگان باشیم.

دوستی تصریح کرد: روند عملیات آوار برداری در حال انجام است که پس از پایان این عملیات، بلافاصله عملیات احداث نیز آغاز خواهد شد در حال حاضر در حال تامین مصالح مورد نیاز هستیم و در خصوص طراحی سازه‌ها نیز تصمیم‌گیری شده است. 

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29211

ارسال نظر