هوای تهران 14 تیر چگونه است ؟ | تهران دوباره تعطیل می شود؟

هوای تهران 14 تیر چگونه است ؟ وضعیت آلایندگی هوا فردا چگونه است و آیا تهران فردا هم تعطیل می‌شود؟تهران امروز ۱۳ تیر ماه تعطیل شد.

هوای تهران  14 تیر چگونه است ؟ | تهران دوباره تعطیل می شود؟

هوای تهران  ۱۴ تیر چگونه است ؟  وضعیت آلایندگی هوا فردا چگونه است و آیا تهران فردا هم تعطیل می‌شود؟تهران امروز ۱۳ تیر ماه تعطیل شد.

هوای تهران به دلیل وجود آلاینده و ریزگردها از روز گذشته وارد مرحله ناسالم و بسیار ناسالم شد. از ساعت ۲۰ روز گذشته، میزان آلودگی هوا به ۲۰۸ رسید و وارد محدوده بسیار ناسالم شد. روند افزایش آلودگی هوا ادامه داشت و در ساعت ۲ بامداد امروز به ۴۳۲ رسید که مرحله خطرناک است.

اما از ساعت ۵ بامداد به تدریج از میزان آلایندگی هوا کاسته شده و ساعت ۵ بامداد شاخص آلودگی عدد ۲۰۵ را نشان داد که نشان می‌داد هوای تهران همچنان بسیار خطرناک است.

اما در ساعات گذشته این روند کاهشی بود و آنگونه که سایت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده است شاخص آلودگی هوا از ساعت ۶ صبح تا ۳ عصر به تدریج وارد محدوده ناسالم و سپس مرحله قابل قبول رسید.

 

تا لحظه تنظیم این گزارش هوای تهران قابل قبول گزارش شده است و باید دید در ساعات باقیمانده روز وضعیت آلودگی به چه سمتی می‌رود و آیا کاهشی است یا افزایشی.

چون امروز از نخستین ساعات بامداد آلودگی هوا شدت گرفت.

به نظر می‌رسد که اگر شاخص آلودگی هوا وارد محدوده قرمز شود و ادامه داشته باشد، باید انتظار داشت که تهران فردا ۱۴ تیر ماه دوباره تعطیل شود. اما اگر روند کنونی حفظ شود، وضعیت هوا در حد مطلوبی قرار دارد و بعید است تعطیلی در کار باشد./تجارنیوز

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29179

ارسال نظر