جزئیات جدید از طرح ساماندهی استخدام | نیروهای شرکتی ایثارگر تبدیل وضعیت شوند

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس به وزیر راه‌ و شهرسازی لزوم تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر شاغل در سازمان حمل و نقل جاده‌‌ای را متذکر شد.

جزئیات جدید از طرح ساماندهی استخدام | نیروهای شرکتی ایثارگر تبدیل وضعیت شوند

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی به رستم قاسمی وزیر محترم راه و شهرسازی لزوم اجرای قانون بودجه درباره تبدیل وضعیت ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای تذکر داد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به وزیر راه و شهرسازی به شرح زیر است: 

خلاصه تذکر: تسریع در اجرای بند «و» و تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران کارکنان شرکتی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

شرح تذکر: جناب آقای وزیر

براساس بند «۹» و تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور کلیه دستگاه‌های اجرایی مؤظف هستند نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اقدام نمایند که در همین راستا شرکت‌های وابسته به سازمان‌ راهداری استان  اصفهان و شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار از سال قبل مدارک مربوطه از کارکنان مشمول را دریافت کرده‌اند ولی تاکنون نسبت به تبدیل وضعیت آنان اقدامی انجام نداده‌اند و این در حالی است که در برخی از زیر مجموعه‌های آن وزارتخانه تعداد محدودی تبدیل وضعیت‌شان انجام شده است.

لذا ضروری است جهت رفع تبعیض و ایجاد انگیزه شغلی در نیروهای مشغول خدمت نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی مشمولین ماده ۲۱ قانون مذکور اقدام لازم صورت پذیرد./ فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29086

ارسال نظر