هشدار! کلاهبرداران روز مادر آمدند

با توجه به در پیش بودن روز مادر، کلاهبرداران از این فرصت سوءاستفاده و اقدام به برپایی سایت‌های فروشگاهی می‌کنند که پس از دریافت پول کالایی به خریدار ارائه نمی‌شود و یا کالای با کیفیتی بسیار پایین‌تر از کالای درخواستی به کاربر تحویل داده می‌شود.

هشدار! کلاهبرداران روز مادر آمدند

رئیس پلیس فتای زنجان گفت: در صورت خرید اینترنتی به مناسبت روز مادر به اصالت فروشگاه اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیک توجه کنید.

سرهنگ موسوی رئیس، پلیس فتای زنجان اعلام کرد: کاربران آدرس فروشگاه اینترنتی مورد نظر را خودشان تایپ کنند و از ورود به لینک‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های دیگر ارائه شده است، خودداری کنند.

سرهنگ موسوی افزود: کلاهبرداران اینترنتی در هر مناسبت با ترفندهای مختلف اقدام کلاهبرداری از کاربران می کنند که باید مراقب این ترفندها بود.

او با توجه به در پیش بودن روز مادر، کلاهبرداران از این فرصت سوءاستفاده و اقدام به برپایی سایت‌های فروشگاهی می‌کنند که پس از دریافت پول کالایی به خریدار ارائه نمی‌شود و یا کالای با کیفیتی بسیار پایین‌تر از کالای درخواستی به کاربر تحویل داده می‌شود.

سرهنگ موسوی گفت: کاربران فریب وعده‌های پوچ و تبلیغات اغواکننده کلاهبرداران را نخورده و قبل از رویت و اطمینان از اصالت و مدارک کالا اقدام به پرداخت بیعانه نکنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28893

ارسال نظر