بازدید وزیر بهداشت از مناطق زلزله‌زده هرمزگان/موضوع مهم منطقه شدت گرما و احتمال گرمازدگی ساکنان است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از منطقه زلزله زده سایه خوش بازدید و در جریان ارائه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه قرار گرفت.

بازدید وزیر بهداشت از مناطق زلزله‌زده هرمزگان/موضوع مهم منطقه شدت گرما و احتمال گرمازدگی ساکنان است

عین الهی وزیر بهداشت در بدو ورود به استان هرمزگان با همراهی احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به صورت هوایی از  مناطق زلزله زده استان بازدید کرد.

همچنین وزیر بهداشت با حضور در روستای زلزله زده سایه خوش ضمن بازدید از محلات مختلف روستا از نزدیک با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

عین الهی در جریان بازدید در مرکز جامع سلامت روستای سایه خوش در جمع خبرنگاران گفت: مهم‌ترین موضوع منطقه بحث شدت گرما و احتمال گرمازدگی ساکنان است و  به زودی تعدادی کانکس با سیستم سرمایشی به منطقه ارسال خواهد شد.

وزیر بهداشت، بیدار بودن ساکنان در هنگام وقوع زلزله و خروج سریع آنان از منازل را عامل جلوگیری از مرگ و‌ میر فزاینده عنوان کرد و اظهار داشت:  خدمات بهداشتی و درمانی در دسترس است و کارکنان بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی در حال خدمت رسانی به مردم منطقه هستند.

شرکت در جلسه ستاد بحران استان با حضور وزیر کشور از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در سفر به هرمزگان است.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28845

ارسال نظر