فرمانده انتظامی استان سمنان:

برای برخورد با برهم زنندگان امنیت شهروندان تعارف نداریم

پلیس در زمینه برخورد با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنیت شهروندان با کسی تعارف ندارد و مقتدرانه با این گونه موارد برخورد می‌کند.

برای برخورد با برهم زنندگان امنیت شهروندان تعارف نداریم

سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان عصر امروز در دیدار با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان اظهار کرد: پلیس در زمینه برخورد با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنیت شهروندان با کسی تعارف ندارد و مقتدرانه با این گونه موارد برخورد می‌کند.

وی ضمن عرض تبریک هفته قوه قضاییه از تعامل و همکاری سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان با مجموعه فراجا تقدیر و تشکر کرد و افزود: مجموعه فرماندهی انتظامی این استان سعی می‌کند تا ارتباط خود را با سازمان قضایی نیروهای مسلح در جهت ارتقای دانش حقوقی و قضایی کارکنان تقویت کند.

وی به اجرای مأموریت‌های فراجا در حوزه‌های مختلف و آسیب‌ها و تهدیداتی که در این راستا وجود دارد، اشاره کرد و گفت: پلیس مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت مردم برخورد خواهد کرد.

رحیم یونسی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان نیز در این دیدار با تأکید بر حمایت قانونی دستگاه قضا از پلیس بیان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح به این نکته واقف است که در کنار برخورد قاطع با مجرمان باید شأن و اقتدار پلیس طوری حفظ شود که تزلزلی در ایجاد امنیت جامعه به وجود نیاید.

وی بر رعایت اخلاق اسلامی توسط پلیس تأکید و خاطرنشان کرد: کارکنان فراجا در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری‌ها در جامعه هستند و می‌طلبد که اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28515

ارسال نظر