چرا حقوق معلمان بر اساس نظام رتبه‌بندی پرداخت‌ نمی‌شود؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان تنظیم شده و احکام باید متناسب با آیین‌نامه صادر شود.

چرا حقوق معلمان بر اساس نظام رتبه‌بندی پرداخت‌ نمی‌شود؟

مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: آیین‌نامه نظام رتبه‌بندی معلمان تنظیم شده و احکام باید متناسب با آ‌یین نامه صادر شود؛ به محض آماده شدن، بودجه این کار در نظر گرفته شده تا پرداخت ها صورت بگیرد و مابه التفاوت آن نیز پرداخت خواهد شد.

مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: این امر براساس آنچه در قانون تصویب شده چنین است که به ارتقای کیفیت آموزش منجر شود. یعنی باید به گونه‌ای باشد که افت کیفی آموزش و پرورش در سنوات قبل را ترمیم کند و انگیزه‌ای برای ارتقای کیفی در آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: دوستان دارند روی این آیین‌نامه کار می‌کنند تا تکمیل شود و این اتفاق بیفتد تا در کنار اینکه کمک به معیشت معلمان می‌شود، در عین حال آن اهداف قانونگذار برای بحث آموزش در کشور هم محقق شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: به محض اینکه آموزش و پرورش حکم‌ها را بر اساس این آیین‌نامه آماده کند، پرداخت‌ها بلافاصله انجام خواهد شد.

میرکاظمی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و پرداخت مابه‌التفاوت‌ها، گفت: در این زمینه هرچه قانون حکم کرده باشد، انجام می‌شود. چون بحث مربوط به صندوق تامین اجتماعی است و این صندوق در اختیار دولت نیست. خود هیئت مدیره آنجا و آنچه که مصوبات قانونی است، انجام می‌شود. حالا ممکن است تاخیر داشته باشد اما بالاخره انجام می‌شود و طبق قانون هم خواهد بود و خارج از آن انجام نخواهد شد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28311

ارسال نظر