فرمانده سپاه کربلا: باند بین‌المللی قاچاق کالاهای ممنوعه متلاشی شد

فرمانده سپاه کربلا گفت: با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه کربلا، باند بین‌المللی سازمان‌یافته کالاهای ممنوعه متلاشی و مقادیری مشروبات الکلی و سلاح شکاری و جنگلی کشف شد.

فرمانده سپاه کربلا: باند بین‌المللی قاچاق کالاهای ممنوعه متلاشی شد

سردار سیاوش مسلمی پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) درسپاه کربلای استان مازندران و همچنین اشراف اطلاعاتی که به برکت پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان شکل گرفت در یک عملیات مقادیر زیادی مشروبات الکلی خارجی و داخلی کشف و ضبط شد.

سردار سیاوش مسلمی افزود: در این عملیات ۱۱ نفر دستگیر و بیش از ۱۰ هزار بطری از انواع مشروبات الکلی خارجی ،‌۱۸ هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز داخلی ،۲۷ قبضه سلاح شکاری و جنگی، تعدادی آلات و ادوات جرم و شش خودروی حامل کالاهای ممنوعه به ارزش ۱۵ میلیارد تومان از این باند کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد؛ به ملت بزرگ ایران این اطمینان را می‌دهیم که به برکت نیروهای جهادی، مؤمن، انقلابی که در مجموعه سپاه، مجموعه سازمان اطلاعات سپاه و هوشیاری مردم هر اقدام و عنوانی که خلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشد شناسایی و با افراد متخلف برخورد قانون و جدی خواهد شد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 27974

ارسال نظر