تذکر مجلس به دولت درباره اجرای رتبه‌بندی معلمان | اگر قصد اجرای قانون رتبه‌بندی را ندارید، صریحا اعلام کنید

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اجرای رتبه‌بندی معلمان را بیشتر از این به تاخیر نیندازد؛ اگر واقعا قصد اجرای این قانون را ندارید صریحا اعلام کنید تا مجلس چاره‌جویی کند.

تذکر مجلس به دولت درباره اجرای رتبه‌بندی معلمان | اگر قصد اجرای قانون رتبه‌بندی را ندارید، صریحا اعلام کنید

حسین حق وردی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری با اشاره به مشکلات بازنشستگان، بیان کرد: به درخواست‌ها و مطالبات برحق بازنشستگان توجه عملی بیشتری شود. کسورات حقوق بازنشستگان با فاصله زمانی بسیار طولانی به حساب بیمه واریز می‌شود و برای بازنشستگان ایجاد مشکل می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه پاداش سال گذشته پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته هنوز پرداخت نشده است، گفت: در لایحه بودجه امسال دولت مکلف شده تا اضافه کار معلمان را به صورت ماهانه پرداخت کند در صورتی که اضافه کار معلمان زحمتکش در ماه‌های اردیبهشت و خرداد هنوز داده نشده است. چرا سازمان برنامه و بودجه به قانون عمل نمی‌کند؟

وی به مشکلات مردم در گرفتن تسهیلات بانکی اشاره و اظهار کرد: اگر شعبات مختلف بانک‌ها قصد دادن وام را ندارند مردم را اسیر نکنند چرا هیچ کس در کشور پاسخگوی تعلل شعبات بانک‌ها در اعطای وام مردم نیست؟ چرا این همه سخت گیری برای ضمانت وام‌های خرد می‌شود؟

این عضو مجمع نمایندگان استان تهران از وضعیت آب شرب و قطعی کمبود آب شرب به خصوص قطع شبانه آب در اکثر شهر‌ها و شهرک‌های غرب استان تهران انتقاد کرد و گفت: شهردار تهران اجازه ندهد احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه شهریار به سرنوشت بیمارستان در دست ساخت امام خمینی شهریار دچار شود.

وی در پایان گفت که چرا برخی از اعضای دولت اجرای ناقص حذف ارز ترجیحی را به مجلس نسبت می‌دهند در حالی که مصوبه مجلس تاکید داشت که اگر دولت ارز ترجیحی را حذف کرد قیمت‌ها نباید از شهریور ۱۴۰۰ بالاتر برود./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 27885

  • یک شهروند از استان اصفهان

    با سلام مسئولین صندوق ذخیره ی فرهنگیان چند بار در رسانه ها اعلام کردندو قول دادند که بخاطر کمک به معیشت ورفع بعضی از مشکلات فرهنگیان به معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان کارت خرید اعتباری داده می شود اما با گذشت چند ماه هنوز این وعده وقول تحقق نیافته است .مسئولین محترم صندوق ذخیره لطفا جوابگو باشید و موضوع را پیگیری کنید . با تشکر

ارسال نظر