تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و قانون تبدیل وضعیت کارکنان | کارکنان حجمی، قراردادی و پیمانی استخدام شوند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید قانون تبدیل وضعیت کارکنان دولت بدون هیچ شرطی از جمله شرط سنی اجرایی شود.

تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و قانون تبدیل وضعیت کارکنان | کارکنان حجمی، قراردادی و پیمانی استخدام شوند

ابراهیم عزیزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: باید سرمایه اجتماعی در کشور تقویت شود. این در حالی است که رفتار ما با کارکنان درست نیست و چندرغاز به آنها می دهیم و بخشی از حقوق آنها را هم به شرکت هایی که در آنجا کار می کنند، پرداخت می کنیم.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای کارگران و کارمندان | کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تصویب شد

وی بیان کرد: باید هر چه سریعتر قانون تبدیل وضعیت کارکنان دولت بدون هیچ گونه پیش شرطی از جمله شرط سنی در خصوص شاغلان آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و درمان و همچنین کارکنان حجمی، قراردادی و پیمانی اجرایی شود و همه استخدام شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید کارکنان دولت درآمد کافی و پایدار داشته باشند تا تلاش خود را برای پیشرفت کشور انجام دهند. طبق قانون اساسی تمام ایرانیان باید شغل پایدار داشته باشند.

عزیزی بیان کرد: طبق قانون برنامه ششم باید حق منطقه جنگی به همه شاغلان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی اختصاص یابد. در این زمینه باید با ستاد کل نیروهای مسلح جلساتی برگزار شود تا حق منمطقه جنگی به شاغلان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی اختصاص یابد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 27840

ارسال نظر