قتل هولناک دختر 5 ساله به دست دوست پسر مادر

به دلیل اینکه رابطه من و مادر بهار در محله فاش نشود به بهار هشدار داده بودم برای بازی کردن با کودکان دیگر، داخل کوچه نرود! روز حادثه وقتی وی را در کوچه در حال بازی کردن مشاهده کردم، بسیار عصبانی شدم و برای همین ...

قتل هولناک دختر 5 ساله به دست دوست پسر مادر

به دلیل اینکه رابطه من و مادر بهار در محله فاش نشود به بهار هشدار داده بودم برای بازی کردن با کودکان دیگر، داخل کوچه نرود! روز حادثه وقتی وی را در کوچه در حال بازی کردن مشاهده کردم، بسیار عصبانی شدم و برای همین ...

به گزارش عرشه آنلاین، نهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱، پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در یک تماس تلفنی، مرگ دختر ۵ ساله‌ای که آثار ضرب و جرح  و سوختگی‌های متعدد در بدن وی مشهود بود را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند.

با اعلام این خبر، محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را برای کشف ابعاد پنهان این پرونده آغاز کردند.

تیم جنایی با جسد دختر خردسالی به نام بهار مواجه شدند که بر اثر ضربه‌ای بر سر در تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته بود و آثار شدید شکنجه و آزار و اذیت روی بدن وی دیده می‌شد.

سناریوی دروغین مادر مقتول

اعضای تیم جنایی در نخستین گام، به سراغ مادر مقتول رفتند؛ وی در تحقیقات ابتدایی گفت‌: بخاطر اختلافات شخصی از همسرم جدا زندگی می‌کنم اما طلاق نگرفته‌ام و یک روز قبل از حادثه، بهار را به همسرم سپرده بودم.

وی ادامه داد: روز حادثه هنگامی قصد داشتم زباله را داخل سطل در کوچه بیندازم ناگهان پیکر نیمه‌جان دخترم را کنار سطل مشاهده کردم که آثار سوختگی و شکنجه  روی بدن وی مشخص بود!

بدین ترتیب پدر بهار هدف تحقیقات بعدی قرار گرفت‌ و در ادامه مشخص شد، مادر بهار به صورت پنهانی با یک مرد جوان در ارتباط بوده و این مرد جوان قصد داشته پس از شروع زندگی مشترک، بهار را به یک بهزیستی تحویل دهد.

با توجه به اظهارات ضد و نقیض مادر بهار در خصوص رابطه با مرد جوان، بازپرس ویژه قتل دستور بازداشت مادر بهار و مرد جوان را صادر کرد که خیلی زود کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متهمان را دستگیر کردند.

  متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات گسترده به ضرب و جرح مرگبار دختر 5 ساله با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

جزئیات ضرب و جرح مرگبار مرگبار دختر ۵ ساله

تحقیقات  درباره این پرونده ادامه داشت تا اینکه صبح امروز شنبه 28 خرداد ماه، مرد جوان برای تحقیقات تکمیلی با دستور محمد وهابی؛ به شعبه دوم دادسرای امور جنایی منتقل شد.

متهم در جریان تحقیقات به بازپرس پرونده گفت: "به دلیل اینکه رابطه من و مادر بهار در محله فاش نشود به بهار هشدار داده بودم برای بازی کردن با کودکان دیگر، داخل کوچه نرود! روز حادثه وقتی وی را در کوچه در حال بازی کردن مشاهده کردم، بسیار عصبانی شدم و برای همین در خانه 2 سیلی به صورت او زدم که پس از سیلی آخر، سرش به پشت طاقچه برخورد کرد؛ پس از این ضرب و جرح، به بهار آب قند دادم اما حالش بدتر شد؛ 2 روز قبل از حادثه هم به دلیل اینکه بهار نظافت شخصی‌اش را در سرویس بهداشتی رعایت نمی‌کرد با دمپایی چند ضربه به برخی از اعضای وی زدم و با سیخ داغ بدنش سوزاندم."

علت احتمالی مرگ بهار

با توجه به گزارش اولیه بیمارستان و مذاکرات تلفنی بازپرس ویژه قتل با متخصصان پزشکی قانونی، احتمال دارد مقتول بر اثر خونریزی داخلی مغز فوت کرده و و وی هدف آزار اذیت جنسی قرار نگرفته باشد.

تحقیقات در رابطه با پرونده قتل دختر خردسال توسط محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26517

ارسال نظر