کارگاه خانگی تولید شیشه در جنوب‌ غرب تهران منهدم شد

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری چهار تن که اقدام به تشکیل کارگاه تولید شیشه در یک منزل مسکونی کرده بودند، خبرداد.

کارگاه خانگی تولید شیشه در جنوب‌ غرب تهران منهدم شد

سرهنگ پیمان لطیفی اظهار کرد: چندی پیش و بر اساس گزارش‌های واصله به پلیس مشخص شد که فردی به همراه چند همدستش در خانه شخصی خود اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید مخدر صنعتی از نوع شیشه کرده است که در همین راستا ماموران پلیس رسیدگی به این موضوع را دستورکار خود قرار داده و در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند گزارش واصله صحیح است.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با مقام قضایی برای دستگیری این فرد انجام شد، گفت: ماموران پس از آنکه چندین بار به خانه این افراد مراجعه کرده، اما با عدم پاسخگویی آن‌ها مواجه شده بودند، سرانجام در عملیاتی با مجوز قضایی به داخل خانه مذکور رفته و هر چهار متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به انجام بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: در جریان بازرسی انجام شده، ماموران متوجه شدند که این افراد شش دوربین مخفی و بسیار کوچک را در نقاط مختلف منزل و کوچه جاسازی کرده بودند تا رفت و آمد‌ها به کوچه را در نظر داشته باشند. در روز دستگیری نیز با مشاهده پلیس قصد داشتند تا از باز کردن در خودداری کنند که با عملیات ضربتی پلیس ناکام مانده و قبل از فرار دستگیر شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این کارگاه در محدوده شهرک ولیعصر واقع شده بود، اظهارکرد: ماموران در بازرسی از این کارگاه خانگی تولید مخدر شیشه حدود پنج کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر صنعتی شیشه را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه چهار متهم که همگی حدود ۴۰ سال سن داشتند، در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: لوازم و تجهیزات داخل این کارگاه توقیف شده و چهار متهم نیز به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند./ آریا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26478

ارسال نظر