آتش‌سوزی مهیب در خانه ویلایی در رشت | ۵۵ آتش‌نشان اعزام شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به آتش‌سوزی در یک خانه ویلایی خالی از سکنه و سرایت آن به سقف یک آپارتمان چهار طبقه، گفت: ۵۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل اعزام و حریق مهار شد.

آتش‌سوزی مهیب در خانه ویلایی در رشت | ۵۵ آتش‌نشان اعزام شدند

شهرام مؤمنی با اشاره به دریافت گزارش آتش سوزی در خانه ویلایی و سقف یک باب آپارتمان چهار طبقه ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته، اظهار کرد: با توجه به حجم حادثه و تراکم سازه‌ای ۱۵ خودروی اطفا، آبرسان، نردبان و پشتیبان دستگاه تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۵۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل آتش سوزی در سبز میدان و محله آفخرا اعزام شدند، گفت: تجمع معتادان در در این خانه مسکونی خالی از سکنه و بی احتیاطی موجبات بروز آتش سوزی و در نهایت از طریق «چوب کار شده زیر حلب دیوار آپارتمان چهار طبقه مجاور به سقف این آپارتمان سرایت کرده است.

مؤمنی با اشاره به شدت این آتش سوزی با توجه به سقف‌های چوبی و پراکندگی آتش، ادامه داد: تیم‌های عملیاتی از چندین طرف نسبت به ایمن سازی، خارج کردن ساکنین و مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی اقدام کردند.

وی با تاکید بر تنگ و باریک بودن کوچه‌های منتهی به محل حادثه گفت: متأسفانه امکان عملیات خودروی نردبان در این کوچه وجود نداشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به به دودگرفتگی چند تن از آتش نشانان، افزود: که با حضور تیم‌های اورژانس مداوا و حال آنها مساعد است./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26146

ارسال نظر