یک کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران آتش گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه مبل سازی در محله مرتضی‌گرد خبرداد.

یک کارگاه مبل‌سازی در جنوب تهران آتش گرفت

ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه مبل سازی در محله مرتضی‌گرد خبرداد.

سید جلال ملکی درباره این حادثه اظهارکرد: در ساعت ١٩:٠٣ عصر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه مبل سازی واقع در بزرگراه آزادگان، محله مرتضی‌گرد، کوچه ولیعصر بیستم به سامانه ١٢۵ سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه امکانات کامل به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در یک ساختمان یک و نیم طبقه رخ داده بود که  طبقه همکف آن حدود ١۵٠ متر و نیم طبقه بالای آن نیز حدود ۸۰ متر مربع مساحت داشت.

ملکی با بیان اینکه آتش در نیم طبقه بالایی رخ داده و در حال سرایت به طبقه پایین و فضاهای اطراف بود، گفت: این نیم طبقه کاربری مبل‌سازی و رنگرزی داشت و کاملا شعله ور شده بود.

وی با بیان اینکه نیم طبقه بالایی کاملا شعله ور بود و دود حرارت به طبقه پایین نفوذ کرده بود، اظهارکرد: آتش درحال گسترش به قسمت پایین و کارگاه های همجوار بود که آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کرده و آن را تحت کنترل درآورده و دقایقی بعد نیز به طور کامل آن را مهار و اطفاء کردند.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ٢٠:١٣ دقیقه به عملیات خود خاتمه دادند.

وی افزود: بر اساس آنچه که دیده می‌شد حادثه خسارت مالی زیادی داشت. محل حادثه نیز برای بررسی علت حادثه به کارشناسان تحویل داده شد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25296

ارسال نظر