انفجار مهیب و ریزش ساختمان 4 طبقه در پاوه کرمانشاه | 2 نفر جان باختند، گاز و برق شهر قطع شد

فرماندار پاوه گفت: صبح امروز انفجار در یک ساختمان چهار طبقه در محدوده شهر نوسود کرمانشاه روی داد که موجب ایجاد صدای مهیبی در شهر شد و برق شهر نوسود نیز قطع شد.

انفجار مهیب و ریزش ساختمان 4 طبقه در پاوه کرمانشاه | 2 نفر جان باختند، گاز و برق شهر قطع شد

اردشیر رستمی فرماندار شهرستان پاوه گفت: بر اثر نشت گاز در یکی از محلات شهر مرزی نوسود ۲ نفر از اعضای یک خانواده که مادر و کودک بودند جان باختند.

اردشیر رستمی افزود: صبح امروز انفجار در یک ساختمان چهار طبقه  در محدوده شهر نوسود کرمانشاه روی داد که موجب ایجاد صدای مهیبی در شهر شد و برق شهر نوسود نیز قطع شد.

به گفته وی در این حادثه هشت نفر زیر آوار بودند که با حضور سریع اعضای ستاد بحران و کمک های مردمی ۶ نفر از زیر آوار بیرون آمدند و عملیات آواربرداری و نجات ۲ نفر دیگر ادامه دارد.

فرماندار پاوه می گوید: عملیات آواربرداری به سرعت در حال انجام است و برای ایمنی در کار برق و گاز شهر نوسود قطع شده است.

به گفته رستمی در این حادثه به چند خوردو و خانه مجاور نیز خسارت هایی وارد شده است.

تاکنون سه دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس و یک بالگرد به محل اعزام شده‌اند.

بخش نوسود با بیش از هشت هزار نفر جمعیت در حدود ۵۰ کیلومتری شهر پاوه واقع شده است. شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

جزئیات امدادرسانی به حادثه دیدگان انفجار منزل مسکونی در پاوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: امدادرسانی به حادثه دیدگان انفجار منزل مسکونی در شهرستان پاوه ادامه دارد.

فرزین معتمدی اظهار کرد: صبح امروز در تماس تلفنی فرمانداری پاوه با جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه انفجار منزل مسکونی در نوسود گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش انفجار منزل مسکونی تیم‌های عملیاتی شعبه پاوه، پایگاه سه‌راهی باینگان و پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر از ساعت ۹ صبح امروز عملیات امدادرسانی را آغاز کرده و هنوز این عملیات ادامه دارد و نیروهای واکنش سریع جمعیت هلال احمر کرمانشاه نیز از طریق بالگرد به نوسود اعزام شدند.

معتمدی بیان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات رسیده از تیم اعزامی شعبه پاوه به محل حادثه تعداد مصدومین احتمالاً هشت نفر هستند که ۲ نفر آن‌ها توسط اورژانس و سپاه منتقل شده و ۶ نفر دیگر زیر آوار و مفقود هستند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24865

ارسال نظر