خبر جدید از زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان | اعتبار خوبی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون رتبه‌بندی معلم‌ها به زودی اجرایی خواهد شد و اعتبار خوبی هم برای اجرای این قانون در نظر گرفته شده است.

خبر جدید از زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان | اعتبار خوبی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شده است

عبدالرضا مصری امروز (۱۸ خرداد) در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از مجازی شدن تعلیم و تربیت در روزگار کرونا به عنوان یک رخداد مثبت یاد و اظهار کرد: اینکه بلافاصله پس از شیوع کرونا نظام آموزش مجازی شروع به فعالیت کرد و توانست خانواده ها و دانش آموزان را هم پای کار بیاورد کار بزرگی بود که توانست مانع از تعطیلی تعلیم و تربیت در روزگار کرونا شود.

نماینده مردم کرمانشاه با قدردانی از زحمات معلم ها در دوران کرونا، گفت: مجازی شدن آموزش ها یک حسن بزرگ داشت و آن اینکه خانواده ها را با مشکلات معلم‌ها در امر تعلیم و تربیت آشنا کرد.

مصری در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنها قادر به انجام امور مرتبط با تعلیم و تربیت نیست، گفت: آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نیاز به حمایت خانواده ها دارد.

 وی از خانواده ها خواست تا ارتباط بیشتری با آموزش و پرورش بگیرند و مدارس را در انجام رسالت خود در امر تعلیم و تربیت یاری دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر ضرورت توسعه دانشگاه فرهنگیان، گفت: توسعه این دانشگاه می‌تواند نقش مهمی در برخورداری از  معلمان توانمند در آینده داشته باشد، ضمن اینکه پیوست اشتغالزایی برای پذیرفته شدگان این دانشگاه ضرورت توسعه آن را در کشور بیشتر می کند.

مصری اشاره ای هم به اجرای طرح رتبه‌بندی معلم‌ها داشت و گفت: قانون رتبه بندی معلم ها به زودی اجرایی خواهد شد و اعتبار خوبی هم برای اجرای این قانون در نظر گرفته شده است.

نماینده کرمانشاه در مجلس در ادامه با اشاره به ظرفیت های استان کرمانشاه در حوزه برخورداری از نیروهای انسانی توانمند، تاکید کرد: همه باید دست به دست هم داده و این ظرفیت‌ها را در سطح ملی برجسته کنیم./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24875

ارسال نظر