جزئیات جدید از قانون رتبه‌بندی معلمان | نظام رتبه‌بندی باید از فروردین اعمال شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نظام رتبه‌بندی معلمان باید از ابتدای فروردین ماه اجرایی شود.

جزئیات جدید از قانون رتبه‌بندی معلمان | نظام رتبه‌بندی باید از فروردین اعمال شود

حمیدرضا حاجی بابایی در جمع مردم مه ولات گفت: انقلاب اسلامی نتیجه کار این همه شهید است که نه اشتباه رفتند و قدم برداشتند و نه ما اشتباه قدم بر می داریم، لذا امروز ملت ایران قدم های بر می دارد که روز عاشورا امام حسین علیه السلام برداشت و یقینا این قدم ها سخت و طاقت فرساست

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بزرگترین جرم ملت ایران از نگاه دشمنان مکتب عاشورایی مردم است، بر همین اساس انقلاب اسلامی از یک معبری در حال عبور است که بعد از ان خیلی از مشکلات و معضلات رفع می شود و آن هم آوردی ملت ایران با ابرقدرت های استکباری است که در حال تعیین تکلیف است

حاجی بابایی گفت: جبهه استکبار همه توان خود را به کار بسته است تا مردم را در سخت ترین شرایط ممکن قرار بدهد و ملت دستها را بالا ببرد و بگویند اشتباه کردیم، لذا با برنامه ریزی در شبکه های ماهواره ای و اجتماعی می خواهد ما را به سمتی ببرد که به مردم القا کنند که ملت ایران اشتباه کرده و دیگر فایده ندارد و خدای ناکرده آن روز هر گوشه ای از کشور دست کسی است و نه تنها امنیت بلکه همه چیز در کشور ناامن می شود.

او گفت: دشمنان ملت ایران به هر میزان زمینه چینی کردند کشور را به سمتی ببرند که مردم علیه آرمان های انقلاب بایستند اما ملت با وجود همه سختی ها بیشتر در مسیر آرمان های انقلاب و‌ نظام قرار گرفتند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دشمن چنان فشار اقتصادی به ما وارد کردند که به جای فروش ۲.۵ میلیون بشکه نفت ۵۰۰ هزار بشکه هم نمی توانستیم بفروشیم.

او گفت: در سال قبل دولت تمام ارزهای ۴۲۰۰را برای واردات سویا و روغن و کالاهای اساسی پرداخته بود،  ارز ۴۲۰۰ برای مردم حذف نشده بلکه برای دولت حذف شده است اگر امسال مثل سال قبل ادامه پیدا کند هیچ کار دیگری برای آینده نمی شود انجام داد.

حاجی بابایی گفت: امسال پیش‌بینی کردیم که ۳۰ میلیارد دلار نفت بفروشیم و تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه و حتی بیشتر صادر کنیم به دولت گفتیم در سال ۱۴۰۱ یک دلار حق برداشت ندارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ۳۳۰هزار میلیارد تومان به دولت دادیم و به دولت گفتیم قیمت ها نباید از سال قبل افزایش یابد، دولت با تمام قدرت ورود کرده و مجلس نیز حمایت خواهد کرد،فشار‌های سنگین بر دولت وارد شده با این تفاسیر دولت دارد به ریل برمی‌گردد.

حاجی بابایی گفت: سال گذشته ۱۳میلیون تن آرد خریداری شد که از این مقدار ۵میلیون تن با ارز ۴۲۰۰ از کشورهای آمریکای جنوبی و از پول مردم نفت وارد کردیم و همان ۵ میلیون تن به خارج کشور قاچاق شد.

اوگفت: ما آرد و روغن ۱۵۰ میلیون نفر مردم منطقه خلیج فارس را تأمین می کنیم، چون آرد و روغن ما با ارز ۴۲۰۰ وارد می کنیم به کشورهای دیگر قاچاق می‌شود.

رئیس کمیسیون‌ برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث حذف ۴۲۰۰ هیچگونه محدودیتی در توزیع نان نخواهیم داشت این روش که دولت دارد بصورت آزمایشی انجام می دهد روش خوبی است، مردم نان را به قیمت کنونی می‌خرند و مابه‌التفاوت آن را دولت به نانوا می‌دهد و دیگر حتی نیاز به واردات یک دلار آرد نیست.

او گفت: ۶میلیون نفر هیچ بیمه ای سال قبل در کشور نداشتند که با مصوبه مجلس ۶هزار میلیارد تومان قرار شد برای بیمه این افراد اختصاص یابد و تا کنون نیز ۳میلیون نفر بیمه شده اند.

حاجی بابایی گفت: کارهای خوب مجلس را نمی‌گویند نظام رتبه‌بندی معلمان قانون شده است و برای اجرای آن ۳۸هزار میلیارد تومان مصوب کردیم و از هر تاریخی اجرایی شود باید از فروردین ماه اعمال گردد و خط قرمز مجلس مردم و معیشت آنان است.

رئیس کمیسیون‌ برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت امسال یک ریال کسری بودجه ندارد و در همین شرایط ۱۵ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی بازنشستگان کشوری و ۹۰هزار میلیارد تومان برای صندوق های تامین اجتماعی و همسان سازی حقوق بازنشستگان مصوب شده است./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24706

ارسال نظر