مرگ مشکوک مرد جوان در چاه بر اثر آتش‌سوزی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک نفر در اثر آتش‌سوزی در یک چاه خبر داد و گفت: این فرد معلوم نبود که به چه دلیلی در چاه حضور داشته است.

مرگ مشکوک مرد جوان در چاه بر اثر آتش‌سوزی

جلال ملکی از فوت یک نفر در اثر آتش‌سوزی در یک چاه خبر داد و گفت: ساعت ۶:۳۰ صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی داخل یک چاه به نشانی بزرگراه محلاتی، مسیر غرب به شرق، نرسیده به بلوار ابوذر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در ادامه دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و نیروها در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند که داخل یک حلقه چاه به عمق حدوداً پنج متر که برای کار گذاشتن کابل در داخل زمین حفر شده بود، آتش‌سوزی رخ داده است.

وی اظهار کرد: شهروندان و عابران با آتش‌نشانی تماس گرفتند و عوامل برق نیز در محل حادثه حاضر بودند و ایمن‌سازی از نظر قطع برق انجام شد و آتش‌نشانان عملیات را آغاز کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان از داخل چاه یک مرد جوان حدوداً ۲۵ ساله را که از کارگران برق و حفاری نبود و اشخاص از حضور این فرد اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند و چاه دچار حریق شده بود و این فرد که معلوم نبود به چه دلیلی در چاه حضور داشت در داخل شعله‌های آتش گرفتار شد و به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24289

ارسال نظر