سگ گردانی مبارزه با هویت ملی است

یک عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از سگ‌گردانی گفت: اگر مسئولان نمی‌توانند اقدامی انجام دهند گروه‌های مردمی باید وارد میدان شوند و جلوی این کار را بگیرند.

سگ گردانی مبارزه با هویت ملی است

یک عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از سگ‌گردانی گفت: اگر مسئولان نمی‌توانند اقدامی انجام دهند گروه‌های مردمی باید وارد میدان شوند و جلوی این کار را بگیرند.

به گزارش عرشه آنلاین، آیت الله محسن اراکی امروز در مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با بیان اینکه در جبهه فرهنگی باید پاسداران دفاع از حریم فرهنگ داشته باشیم تا دشمن نتواند به خانه ما نفوذ کند اظهار داشت: ملت ایران که صدها سال تحت تربیت معارف اهل بیت(ع) بودند آماده پذیرش ولایت شدند که این امر مهم‌ترین مقدمه ظهور امام زمان (عج) است و این کار بزرگی است که روح جمعی جامعه نسبت به ولایت‌پذیری تبعیت داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام رضا (ع) تجلی کامل ارزش‌های قرآنی، علوی و حسینی است بیان کرد: آن عنصر خودفروخته‌ای و کم ارزشی که به ساحت امام رضا (ع) توهین کرد در حقیقت به همه مقدسات ملت ایران بلکه به جامعه بشری توهین کرده است،ملت ایران وقتی با امام رضا (ع) آشنا شدند با پیامبر اسلام آشنایی پیدا کردند و سیدالشهدا (ع) را شناختند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: امروز با دو تهاجم بزرگ مواجه هستیم که عرصه فرهنگی و اقتصادی است و دشمنان در عرصه نظامی راه به جایی نبردند و در دوران دفاع مقدس شکست خورند، امروز در جبهه اقتصادی و فرهنگی در حال مبارزه هستیم که از تلاش‌های مسئولین قدرشناسی می‌کنیم و امیدواریم بار سنگین گرانی و مشکلات اقتصادی برداشته شود.

اراکی ادامه داد: سگ گردانی مبارزه با هویت ملی ما است و این یک جنگ و نفوذ هویتی است و باید در برابر این گونه تهاجم‌ها ایستادگی کرد و معنا ندارد در قم چنین پدیده‌هایی دیده شود و اگر مسئولان نمی‌توانند اقدامی انجام دهند گروه‌های مردمی باید وارد میدان شدند و جلوی این کار را بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت قیام ۱۵ خرداد گفت: در قیام ۱۵ خرداد ملت بزرگ ایران با جان و مال خود به دفاع از حق برخاستند، سال ۴۲ نهضت انقلاب شکل گرفت و در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی نهایی رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گسترش سرود سلام فرمانده در کشور خاطرنشان کرد: این پدیده سرود سلام فرمانده پدیده‌ای موقتی و گذرا نیست که در یک مدت کوتاهی پدید آمده باشد بلکه مراجع و علما در پی صدها سال بیان معارف اسلامی زمینه ساز این امر شدند که ملت ایران زمانی فریاد زدند.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24233

ارسال نظر