ببینید | 15 روز پس از فاجعه در متروپل

حدود 15 روز تلاش و مجاهدت نیروهای امدادی و اجرایی در محل ریزش ساختمان متروپل مرهمی بود بر عالم به مردم داغدیده آبادان.

حجم ویدیو: 18.04M | مدت زمان : 00:07:01
حجم ویدیو: 18.04M | مدت زمان : 00:07:01

در پانزدهمین روز حادثه متروپل، عملیات آواربرداری بی‌وقفه ادامه دارد، نیروی متخصص عملیات را به طبقات زیرین ساختمان رساندند و لایه لایه در حال برداشتن آوار‌هایی در هم تنیده هستند.

حدود ۱۵ روز تلاش و مجاهدت نیروهای امدادی و اجرایی در محل ریزش ساختمان متروپل مرهمی بود بر عالم به مردم داغدیده آبادان.

این زحمات و تلاش‌ها البته نافی ضرورت برخورد با عاملان و حامیان این جنایت بزرگ که هنوز داغان ادامه دارد و هر روز پیکر های جدیدی از محل حادثه کشف می شود نیست موضوعی که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید داشتند.

حضور فعالان رسانه‌ای از نخستین ساعات حادثه نقطه ثقل روایت را از رسانه های معاند، به شهر آبادان و محل حادثه آن هم از زبان رسانه های دلسوز آبادانی استانی و ایرانی منتقل کرد.

ماجرای متروپل در کنار تلخی عمیق که مطمئنا غم آن تا سال ها در دل مردم آبادان و خوزستان خواهد ماند و خاطره تلخ و تبانی و فساد را در ذهن ها ماندگار خواهد کرد جلوه های زیبایی نیز داشت.

این جلوه های زیبا در فرهنگ اصیل مردم خوزستان به ویژه آبادانی‌های غیرتمند ریشه داشت فرهنگی اسلامی و ایرانی که با وجود غصه و غم خود را از دست نمی‌دهد. و حتی تکریم میهمان را در سخت ترین مصیبتها نیز برخود واجب می‌داند.

برخی فعالان رسانه‌ای آبادان در صحبت‌های خود با خبرنگاران تصمیم مرتب از سیره شهید سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم یاد می کردند که نشان داد آنها می خواهند در آن مسیر حرکت کند./ تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24133

ارسال نظر