تجمع بازنشستگان در اعتراض به عدم افزایش حقوق

بازنشستگان خواستار تصویب هرچه سریعتر افزایش مستمری شدند

تجمع بازنشستگان در اعتراض به عدم افزایش حقوق

بازنشستگان خواستار تصویب هرچه سریعتر افزایش مستمری شدند

بازنشستگان در اعتراض به عدم افزایش حقوق تجمع  کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از بازنشستگان در استان‌های مختلف نسبت به عدم افزایش حقوق و تصویب نشدن مصوبه‌ی افزایش مستمری اعتراض کردند.

این بازنشستگان می‌گویند: دولت نه تنها بدهی خود به تامین اجتماعی را نمی‌پردازد، بلکه افزایش حقوق بازنشستگان را فریز کرده است؛ حقوق ما بر مبنای فروردین سال قبل پرداخت می‌شود؛ در حالیکه هزینه‌های زندگی در این مدت چند برابر شده است؛ چگونه باید با حقوق سال قبل زندگی کنیم.

این بازنشستگان با حضور در ادارات تامین اجتماعی استان‌های خود؛ از هیات دولت درخواست کردند در جلسه امروز افزایش مستمری بازنشستگان را به تصویب برساند.

سومین روز تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی استان زنجان مقابل استانداری

برای سومین روز متوالی تعدادی از بازنشستگان تأمین اجتماعی استان زنجان برای تعیین دستمزدها در مقابل ساختمان استانداری زنجان وتجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان،برای سومین روز متوالی بازنشستگان تأمین اجتماعی استان زنجان در اعتراض به افزایش۵۷درصدی حقوق حداقل بگیران و ۳۸درصدی(۵۱۵هزار تومان)سایر سطوح طبق مصوبه شورای عالی کار و تأمین اجتماعی مقابل ساختمان استانداری زنجان تجمع کردند.

تجمع کنندگان با بیان اینکه مسئولان استان  بدون پاسخ به خواسته‌های آنان ،گفتند : متاسفانه مسئولان سازمان در بازگشت از جلسات اداری با عبور از جمعیت معترضان جوابی به ما ندا ند و در دفتر کار خود مستقر شدند.

 همچنین بازنشستگان و کارکنان شرکت مخابرات منطقه زنجان و  اعضای شرکت تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی نیز مقابل دفتر مدیر مخابرات منطقه  و استانداری در اعتراض به عدم پرداخت حقوق ماهیانه تجمع اعتراضی کردند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23754

ارسال نظر