خیز مسافران به سمت شمال! | ترافیک در جاده‌های شمال سنگین است

سامانه های هوشمند و تردد شمار راهداری ترافیک سنگین راه ها در پی آغاز موج سفرها به سمت مازندران را با توجه به تعطیلات پیش روی حکایت می کند.

خیز مسافران به سمت شمال! | ترافیک در جاده‌های شمال سنگین است

به رغم آنکه دو روز تا شروع تعطیلات باقی مانده سامانه‌های هوشمند راهداری و ترددشمار حکایت از خیز مسافران برای سفر به شمال واستان مازندران دارد و در این راستان تدابیر و محدودیت‌های ترافیکی برای مدیریت ترافیک و سفر در جاده‌های استان پیش بینی شده است.

سید محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه طبق گزارش‌های راهداران و سامانه‌های هوشمند تردد در محور هراز محدوده زیارباغ هر دو مسیر سنگین و سه راهی چلاو هر دو مسیر چرحجم است، افزود: در محور کندوان محدوده پل زنگوله نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

همچنین رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران نیز با توجه به اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام راحل گفت: مقرر شد تردد زوار از جاده چالوس به تهران ممنوع شود و مسافران غرب استان از مسیر گیلان به سمت تهران حرکت کنند و سایر مسافران از جاده هراز و سوادکوه اعزام شوند.

علیخانی یادآور شد: جاده هراز و سوادکوه در تعطیلات پیش روی دو طرفه ولی جاده چالوس یکطرفه به سمت شمال خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: هنگام بازگشت زوار از حرم مطهر به سمت استان باید تمهیداتی برای یکطرفه کردن جاده هراز و سوادکوه اتخاذ شود که متعاقباً اعلام می‌شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23422

ارسال نظر