جزئیات تیراندازی خونین در محمدیه | 2 نفر به قتل رسیدند

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه با توجه به اطلاعات به دست آمده، انگیزه حادثه تیراندازی در این شهر را خصومت شخصی عنوان کرد.

جزئیات تیراندازی خونین در محمدیه | 2 نفر به قتل رسیدند

مصطفی کرمی راد با اشاره به حادثه تیراندازی در شهر محمدیه اظهار کرد: روز گذشته و بر اساس مشاهدات عینی در یکی از معابر شهر محمدیه یک دستگاه موتور سیکلت با دو نفر راکب و سرنشین و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری نموده و متواری می‌شوند، که در این حادثه ۲ نفر به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه به قتل می رسند.

وی افزود: با اعلام وقوع حادثه سریعاً مسئولان قضائی و عوامل انتظامی در محل وقوع جرم حاضر شده و در بررسی صحنه جرم و خودروی مقتولین ۱ قبضه سلاح گرم و ۱ اسلحه (پلاستیکی) کشف شد.

این مقام قضائی استان در ادامه بیان داشت: بر اساس اخبار و اطلاعات به دست آمده و اقدامات انجام شده، انگیزه این حادثه خصومت و عداوت شخصی بوده و شناسایی قاتلین به صورت ویژه در دستور کار مقامات قضائی و انتظامی قرار دارد و تمامی دستورات قضائی لازم نیز صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه در پایان خاطرنشان کرد: پرونده قضائی این حادثه به صورت ویژه تحت رسیدگی قرار دارد و در مرحله تحقیقات است و سایر جزئیات حادثه و روند رسیدگی از طریق روابط عمومی دادگستری استان قزوین به اطلاع عموم و رسانه‌ها خواهد رسید و توصیه می‌شود در این خصوص از اظهار نظرهای خلاف واقع پرهیز شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23216

ارسال نظر