کلید اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۱ منتشر شد

کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

کلید اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۱ منتشر شد

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ۱۸۶ شهرستان، ۳۸۱ حوزه اصلی و هزار و ۷۷۰ حوزه فرعی برگزار شد.

در مجموع ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب (با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم) متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال هستند که از این تعداد ۳۳۹ هزار و ۹۰۶ نفر داوطلب زن (معادل ۵۳ درصد) و ۳۰۷ هزار و ۳۰۳ داوطلب مرد (معادل ۴۷ درصد) هستند.

۵ هزار و ۵۴۶ داوطلب که هنوز دانشجو هستند، حوزه امتحانی خود را تغییر دادند.

کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اینجا قابل مشاهده است.

بر اساس توضیحات سازمان سنجش تمام تنوع دفترچه ها در این سامانه وجود ندارد؛ صرفا کلید سوالاتی در این سامانه بارگذاری شده که فایل دفترچه متناظر آن در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است کلید اولیه سوالاتی که در سایت قرار گرفته، غیر قابل استناد است و پس از دریافت نظرات داوطلبان و صاحب نظران کلید نهایی سوالات تهیه و بر اساس آن کارنامه داوطلبان استخراج خواهد شد.

داوطلبان در صورت تمایل می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه پاسخگویی اینترنتی (request.sanjesh.org) برای تکمیل فرم «اعتراض به کلید سوالات»/ «آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱» اقدام کنند.

نظرات داوطلبان فقط تا تاریخ مذکور و از طریق فرم ذکر شده دریافت خواهد شد و به موارد ارسالی از طریق دیگر (نامه مکتوب یا فرم عمومی در سامانه پاسخگویی و ...) یا پس از تاریخ اعلام شده رسیدگی نخواهد شد.

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ اواخر خرداد اعلام می‌شود و انتخاب رشته برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند در اوایل تیر انجام می‌شود. داوطلبان مجاز امکان انتخاب ۱۰۰ کدرشته را دارند.

آزمون‌های تشریحی و مصاحبه رشته‌های خاص در نیمه دوم تیر انجام می‌ شود و نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ در هفته اول شهریور اعلام خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23214

ارسال نظر