دستگیری ۲ پزشک متخلف در فضای مجازی | توقیف چهار کامیون داروی غیرمجاز

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۹ درگاه بانکی غیرمجاز مسدود و ۱۱ صفحه اینستاگرام و تلگرامی غیرمجاز با گردش مالی ۱۱۲ میلیون تومان شناسایی و مسدود شدند.

دستگیری ۲ پزشک متخلف در فضای مجازی | توقیف چهار کامیون داروی غیرمجاز

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای طرح اقتدار پلیس در فضای مجازی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در مجموع ۱۲۵ نفر از متهمینی که در فضای مجازی اقدام به ترویج فرهنگ اوباش گری، قدرت نمایی، فروش مدرک تحصیلی و کلاهبرداری از طریق خودپردازها کرده بودند دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: دو باند شامل ۲۱ نفر که در حوزه فیشینگ، قمار و شرط بندی فعالیت می‌کردند هم شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس بارها در مورد عدم خرید دارو و اقلام سلامتی از فضای مجازی هشدار داده بود، گفت: یک باند فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی و لوازم آرایش غیربهداشتی شناسایی و منهدم شد.

فرمانده انتظامی پایتخت بیان کرد: همچنین ۴ کامیون که داروهای غیرمجاز داشتند توسط پلیس امنیت شناسایی و توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه دو پزشک که با فروشندگان دارو و اقلام سلامت در فضای مجازی همکاری می‌کردند، دستگیر شدند، گفت: ۱۸ متهم که اقلام سلامت محور در فضای مجازی به فروش می‌رساندند دستگیر و همچنین ۵ متهم که از طریق هک دسترسی غیرمجاز به حساب‌های بانکی پیدا می‌کردند شناسایی شدند که این ۵ متهم ۷۰ شاکی دارند.

سردار رحیمی بیان کرد: همچنین دو باند اجاره کنندگان کارت‌های بانکی منهدم شد و در این راستا ۵۲ نفر دستگیر شدند.

وی در پایان گفت: ۹ درگاه بانکی غیرمجاز مسدود و ۱۱ صفحه اینستاگرام و تلگرامی غیرمجاز با گردش مالی ۱۱۲ میلیون تومان شناسایی و مسدود شدند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23210

ارسال نظر