والدین نوزاد رهاشده شناسایی می‌شوند

سرپرست دادسرای ناحیه 16 تهران از صدور دستورات لازم به مرجع انتطامی جهت مراقبت از طفل رهاشده در نازی‌آباد، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر احتمالی یا فرد رهاکننده نوزاد خبر داد.

والدین نوزاد رهاشده شناسایی می‌شوند

نجف جابری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای بعثت اعلام کرد: به محض دریافت گزارش مربوط به پیدا شدن یک نوزاد رهاشده در حوزه کلانتری ۱۳۰ نازی آباد وحوزه قضائی دادسرای ناحیه ۱۶، جهت بررسی حال عمومی نوزاد و وضعیت نگهداری و روند درمان وی از بیمارستان بازدید نمودیم.

وی افزود: حسب اعلام پزشک مراقب در بیمارستان، کلیه آزمایش‌های لازم من جمله هپاتیت و ایدز و... از نوزاد اخذ و پاسخ منفی بوده است و صرفاً به لحاظ رها شدن در سطل زباله، لوب چپ ریه وپای راست نوزاد دچار عفونت و آسیب شده و مراحل درمانی ادامه دارد.

این مقام قضائی تصریح کرد: به مدیریت بیمارستان تاکید شد تمام تمرکز بر روی درمان نوزاد باشد و در صورت کمبود امکانات و نیاز به درمان تخصصی به بیمارستان تخصصی و طبی اطفال منتقل شود.

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران با اشاره به این که دستورات لازم به مرجع انتطامی جهت مراقبت از طفل، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر احتمالی یا فرد رها کننده نوزاد صادر شده است، اظهار داشت: تحقیقات لازم در این خصوص در حال انجام است و حال عمومی نوزاد خوب گزارش شده است./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23178

ارسال نظر