هشدار؛ طوفان شدید در راه است | احتمال آسیب به سازه‌های سست و سقوط اجسام

مدیرکل مدیریت بحران استاندار تهران نسبت به خطر سقوط اجسام در پایتخت و احتمال آسیب به سازه های سست هشدار داد.

هشدار؛ طوفان شدید در راه است | احتمال آسیب به سازه‌های سست و سقوط اجسام

حامد یزدی مهر، با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت اظهار داشت: به مردم توصیه می‌شود که از انجام فعالیت‌های خارج از منزل اجتناب کنند و حضور خود را در فضای آزاد کاهش دهند.

یزدی مهر با اشاره به احتمال کاهش دید در جاده‌ها، یادآور شد: از رانندگان تقاضا می‌شود آهسته‌تر رانندگی کنند، به علائم راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته باشند و در صورت تشدید گردوغبار، در محل مناسب متوقف شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استاندار تهران با اشاره به کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و افزایش گرد و خاک و وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید تاکید کرد: رانندگان در صورت برخورداری خودروی‌شأن از سیستم تهویه هوا، وضعیت را روی چرخش مجدد هوا قرار دهند که از مبادله هوا با فضای بیرون جلوگیری شود.

وی عنوان داشت: امکان شکستن درختان فرسوده، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و سقوط اشیا از ارتفاع و کاهش شعاع دید، آسیب به صنایع حساس به گرد و خاک خسارت به بخش‌های کشاورزی با توجه به وزش باد شدید وجود دارد.

یزدی مهر افزود: از امروز دوشنبه دوم خرداد تا سه شنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ پیش بینی شده که نفوذ و گسترش گرد و خاک انتقالی از مناطق غربی و کاهش کیفیت هوا و خیزش گرد و خاک محلی و احتمال طوفان موقت را به همراه خواهد داشت./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22206

ارسال نظر