علت خودسوزی راننده ۵۲ ساله شرکت دخانیات

یکی از کارگران شرکت دخانیات گلستان، از اقدام خودکشی یکی از همکاران خود خبر داد.

علت خودسوزی راننده ۵۲ ساله شرکت دخانیات

یکی از کارگران شرکت دخانیات گلستان از خودکشی یک کارگر فصلی در محوطه اداری شرکت خبر دادند؛ به گفته‌ی این کارگر، فرد مصدوم با نام «حمید شاهینی» حدود ۵۲ سال دارد. او با ۲۰ سال سابقه کار به صورت فصلی به عنوان راننده یک خودروی خاور در شرکت مشغول کار بوده است.

بیشتر بخوانید: راننده شرکت دخانیات خودش را به آتش کشید

وی درخصوص دلیل خودسوزی همکار خود گفت: مشکلات بوجود آمده در محل کار از عمده دلایل این خودکشی بوده است. وی هم‌اکنون در بیمارستان ۵ آذر گرگان بستری است و حدود ۴۰ درصد سوختگی دارد.

این کارگر گفت: آقای شاهینی اخیرا بر اثر حادثه‌ای که در روزهای گذشته برای وی در محل ورودی شرکت اتفاق افتاد و  خودرویش به ستون بیرونی پارکینگ برخورد کرد، توبیخ و به کمیته انضباطی معرفی شد. در آن حادثه‌ آقای شاهینی بر اثر افتادن چرخ عقب خودرو در جوی آب و برخورد سرش به قسمت جلوی خودرو بیهوش شد اما از قرار معلوم حادثه ازسوی مسئولان شرکت عمدی برداشت می‌شود.

وی با بیان اینکه آقای شاهینی بر اثر این حادثه چند روز در بیمارستان بستری بود تا اینکه امروز صبح (یکم خرداد ماه) به محل کار خود آمد، افزود: وی به محض ورود متوجه شد نه تنها کسی از شرکت جویای احوال وی نبوده بلکه بابت حادثه دو سه روز پیش به کمیته انضباطی معرفی شده است. این موضوع باعث نارحتی وی شد که درنهایت با ریختن بنزین روی خود اقدام به خودکشی کرد.

طبق گقته همکاران وی، آقای شاهینی متاهل و دارای دو فرزند دختر است./ ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22030

ارسال نظر