«طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت» تا پایان بهار به تصویب می‌رسد؟

نمایندگان مجلس وعده داده‌اند تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا آخر بهار مشخص می‌شود

«طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت» تا پایان بهار به تصویب می‌رسد؟

رامین اناری ابراز امیدواری کرد طرح ساماندهی تا پایان بهار مصوب شده و دست‌های پیمانکار بریده شود.

از قرار معلوم نمایندگان مجلس وعده داده‌اند تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا آخر بهار مشخص می‌شود؛ آیا هیات رئیسه مجلس این طرح را به زودی به صحن خواهد آورد؟

رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور) در این رابطه می‌گوید: طبق توافق میان سازمان امور استخدامی و مجلس جلساتی برگزار شده و به نتایج و تفاهماتی هم دست پیدا کرده‌اند؛ اعضای کمیسیون اجتماعی نیز می‌گویند طرح تا آخر بهار امسال به نتیجه می‌رسد؛ در این مرحله امیدواریم که کار با جدیت پیش برود و به نتیجه قابل قبول برسیم.

به گفته وی، مهم‌ترین مساله، ورود شخص رئیس مجلس به مساله است که موجب شده این امر با جدیت بیشتر پیگیری شود.

اناری توضیح می‌دهد: به عنوان نماینده کارگران، قرار است همین هفته جلسه‌ای با آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی داشته باشم و در ارتباط با جزئیات مساله و لزوم تصویب طرح، اطلاعاتی در اختیارشان قرار دهم؛ امیدوارم این جلسه با رساندن صدای کارگران به ریاست مجلس، بتواند کار را تسریع کند.

این فعال کارگری با بیان اینکه «قرار است تا آخر بهار طرح به سرانجام برسد» تاکید می‌کند: مجلس و به طور مشخص، نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی به دنبال تصویب طرح ساماندهی هستند و به خوبی می‌دانند که «عدالت در پرداختِ» مورد نظر سازمان امور استخدامی نمی‌تواند برای کارگران راضی‌کننده باشد؛ بنابراین امیدواریم با قاطعیت به سمت بریدن دست‌های واسطه و پیمانکار بروند و لحظه‌ای در این مسیر تردید نداشته باشند./ ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22029

ارسال نظر