«فشن شو عروس» در خیابان‌های بهارستان | واکنش نیروی انتظامی | جزییات و تصاویر

به دنبال برگزاری فستیوال فشن شو عروس در شهرستان بهارستان و حاشیه‌های ایجاد شده کلیه‌ عوامل برگزاری این مراسم به مراجع قضایی معرفی شدند.

«فشن شو عروس» در خیابان‌های بهارستان | واکنش نیروی انتظامی | جزییات و تصاویر

به دنبال برگزاری فستیوال فشن شو عروس در شهرستان بهارستان و حاشیه‌های ایجاد شده کلیه‌ عوامل برگزاری این مراسم به مراجع قضایی معرفی شدند.

روز یکشنبه گذشته اتحادیه آرایشگران زنانه بهارستان برنامه‌ای با عنوان «فستیوال فشن شو عروس» با حضور مدل و مانکن‌های مختلف برگزار کرد که مدل‌ها و مانکن‌های ماهواره‌ای حاضر در این مراسم باعث واکنش‌های تند و تیز شد

تصاویری از این فشن شوی عروس را در ویدیوی زیر ببینید:

بعد از آنکه برخی رسانه‌ها نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان دادند،‌ دادستان شهرستان بهارستان نیز وارد عمل شد و با اعلام جرم علیه مسئول این برنامه او را تحت پیگرد قضایی قرار داد.

تشکیل پرونده‌ قضایی برای متخلفین

علی‌اصغر صادقی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان مسؤولیت این رفتارها را متوجه مسئول برگزاری این به اصطلاح فستیوال دانست و در جمع خبرنگاران از برخورد قاطع با عوامل این رویداد خبر داد و اظهار کرد: یقینا با مسببان این اقدام مغایر با حساسیت‌های اجتماعی با قاطعیت و وفق مقررات قانونی برخورد خواهد شد.

احضار متخلفان و پلمب دو تالار

به دنبال واکنش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان نیز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: طی چند روز گذشته از سوی اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان بهارستان مراسم فستیوال عروس برگزار شد که حاشیه‌های زیادی در سطح کشوری ایجاد شد و بر حسب دستور مقام محترم قضایی نیروی‌انتظامی با متخلفین برخورد شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به رسانه‌ای شدن این جشنواره و منتشر شدن آن در فضای مجازی، رئیس اتحادیه‌ آرایشگران زنانه و همجنین ۲ مدیر تالار در بهارستان احضار و پرونده قضایی برای متخلفین ایجاد و به روسای ادارات صمت و اصناف تذکرات لازم داده شد.

فرمانده انتظامی بهارستان ادامه داد: به دلیل عدم نظارت کافی بر این مراسم و به حاشیه بردن آن، نیروی انتظامی بر حسب وظیفه با هماهنگی قضایی با متخلفین برخورد و هر دو تالار تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

برگزاری چنین برنامه‌هایی که منافی و ناقض قوانین، شئونات اجتماعی و عرف است حیرت همگان را برانگیخته و این سوال در اذهان ایجاد می‌شود که چه کسی به این برنامه مجوز داده است، قاعدتا نه تنها برخورد جدی و قاطع با عوامل برگزار کننده لازم است بلکه برخورد با مسئولانی که به همچین برنامه‌ای مجوز داده‌اند ضرورت دارد.

 

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 21515

  • ناشناس

    قوه قضائیه نباید به آسانی گذر کنه باید آرایشگاهشون رابرای همیسه پلمپ کنه

  • ناشناس

    وا؟؟

ارسال نظر