بیانیه اعتراضی راهبران مترو درباره وضعیت رانندگان بازداشتی و افزایش 10 درصدی حقوق

راهبران مترو در پایان خواستار آزادی رانندگان بازداشتی شرکت واحد و افزایش دستمزد تمام کارگران شهرداری به اندازه‌ی مصوبات شورای عالی کار شدند.

بیانیه اعتراضی راهبران مترو درباره وضعیت رانندگان بازداشتی و افزایش 10 درصدی حقوق

راهبران متروی تهران در بیانیه‌ای خواستار اجرای دقیقه مصوبه‌ی مزدی شورایعالی کار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بیانیه‌ی راهبران مترو در اعتراض به عدم اجرای مصوبه‌ی شورایعالی کار آمده است: پرسنل حمل و نقل عمومی تهران از گذشته تا به حال در سخت‌ترین روزها از جمله آلودگی شدید هوا، سرما و گرمای جانفرسا و دوران پاندمی کرونا و... در صف اول خدمت رسانی به مردم شریف این شهر و سرزمین بوده و  این خدمت رسانی صادقانه را وظیفه و مایه مباهات خود می‌دانند . مصوبه مورخه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ هیات وزیران مبنی بر افزایش ده درصدی حقوق کارگران دولتی و تایید ضمنی این مصوبه توسط شهردار تهران موجب دلسردی کلیه کارکنان مشمول این مصوبه شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: لازم است در اینجا تاکید نماییم پرسنل حمل و نقل عمومی  شهر تهران خواستار اجرای کامل بخشنامه شورای عالی کار برای سایر سطوح مزدی می‌باشند و هرگونه تصمیم شورای شش نفره که تشکیل آن جهت دستکاری و اعمال نظر بر روی بخشنامه‌ی شورای عالی کار مسبوق به سابقه نبوده را به هیچ عنوان نخواهند پذیرفت و یقینا با اعتراض این صنف روبرو خواهند شد.

راهبران مترو در پایان خواستار آزادی رانندگان بازداشتی شرکت واحد و افزایش دستمزد تمام کارگران شهرداری به اندازه‌ی مصوبات شورایعالی کار شدند. آن‌ها همچنین اعلام کردند معوقه‌ی حقوق فروردین باید به زودی پرداخت شود./ ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 21780

ارسال نظر