رسیدگی به امور فرهنگیان بازنشستگان در دستورکار وزارت آموزش و پرورش

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور گفت: از وزیر آموزش و پرورش درخواست شده نماینده وی جهت اجرای طرح نوسازی بیمارستان فرهنگیان، به مجمع خیرین کشور معرفی گردد.

رسیدگی به امور فرهنگیان بازنشستگان در دستورکار وزارت آموزش و پرورش

دویست و سی‌و امین جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین کشور در دفتر این تشکل مردم نهاد برگزار شد.

حبیب‌الله بوربور رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور در خصوص درخواست شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تشکیل بنیاد ملی خانواده یا مجمع خانواده توسط مجمع خیرین کشور گفت: شخصاً نسبت به تشکیل و تهیه اساسنامه آن بنیاد یا مجمع اقدام می‌نمایم تا برخی موارد مرتبط مانند تشکیل بانک زمان، راه اندازی نذر تخصص و سایر امور در بنیاد امور خانواده یا مجمع خانواده مطرح و پیگیری شود.

بور بور افزود: در خصوص واگذاری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست با هماهنگی امور بانوان ریاست جمهوری و اخذ ماده قانونی از سوی مجلس اقدامات لازم به عمل آید.

بور بور ادامه داد: با عنایت به گزارشات واصله از اقدامات بسیج سازندگی در خصوص محرومیت زدایی در روستاها و حاشیه کلان شهرها مقرر شد به صورت مکتوب تقدیر شود.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین در خصوص درخواست ریاست بیمارستان مهدیه برای حمایت مجمع جهت پرداخت هزینه‌های به دنیا آمدن نوزادان متولد شده از مادران ایرانی که دارای هیچ نوع بیمه‌ای نیستند اعلام کرد: پیشنهاد استفاده از بیمه سرتخت از طریق صدور برگه پذیرش بستری انجام شود و اگر این مهم برای ایشان به دلایلی مقدور نبود، نیکوکار به ایشان بابت تقبل این هزینه‌ها از سوی مجمع معرفی می‌گردد.

بور بور در خصوص انتخابات مجمع خیرین کشور و مجمع خیرین استان خراسان رضوی بیان کرد: در تاریخ‌های ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه انتخابات مجمع خیرین استان و مجمع خیرین کشور در مشهد مقدس برگزار می‌گردد و اعضای جدید هیأت مدیره مجمع خیرین انتخاب می‌شوند، رسالت این مؤسسه خیریه در راستای اهداف اساسنامه با استفاده از تمامی پتانسیل و ظرفیت‌های موجود فعال‌تر از گذشته ادامه پیدا کند.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور با بیان این که رسیدگی به امور بازنشستگان فرهیخته آموزش و پرورش و دانش آموزان دارای بیماری‌های صعب العلاج یکی از اهداف این مجمع است افزود: کارگروهی با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سازمان نظام پزشکی و وزارت آموزش و پرورش با مسئولیت زهرا ریاضی از اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین کشور در هفته آتی تشکیل می‌شود تا در اسرع وقت به امور درمانی آنان با حضور پزشکان داوطلب در قالب نذر تخصص رسیدگی شود.

بوربور در پایان در خصوص ساخت و نوسازی بیمارستان فرهنگیان شهید باهنر گفت: مکاتبه با وزیر آموزش و پرورش همراه با طرح پیشنهادی ارسال شده است که در این مکاتبه از وزیر آموزش و پرورش درخواست شده است نماینده ایشان جهت اجرای طرح به مجمع خیرین کشور معرفی گردد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 21760

ارسال نظر