نامه مهم کانون بازنشستگان تهران به رئیسی | افزایش حقوق بازنشستگان به اندازه‌ مصوبات شورای عالی کار

کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تصویب افزایش مستمری بازنشستگان به اندازه‌ی مصوبات شورای عالی کار شد.

نامه مهم کانون بازنشستگان تهران به رئیسی | افزایش حقوق بازنشستگان به اندازه‌ مصوبات شورای عالی کار

در این نامه که به امضای علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان تهران) رسیده، از رئیس جمهور درخواست شده برای پایان دادن به سردرگمی و نگرانی جامعه‌ی ۱۲ میلیون نفری بازنشستگان کارگری، دستور فرمایند هیات دولت مصوبه‌ی افزایش مستمری بازنشستگان را تصویب کند.

در این نامه تصریح شده که این مصوبه امضای هیات مدیره سازمان را دارد و با وجود اینکه هیچ گونه بار مالی برای دولت ایجاد نمی‌کند، اما تاکنون هیچ تصمیمی از جانب هیات وزیران در این مورد، جهت ابلاغ اجرا نشده است.

حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 21755

  • ناشناس

    ای کاش آقایون مسئولین محترم در خصوص وضعیت بد معیشتی و خون دل قشر محترم و شریف کارگران و بازنشستگان توجه کنند و از این همه کوتاهی و بی انصافی دست بردارند و نسبت به تصویب نهایی دستمزد کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی اقدام کنند.

  • مصطفی

    چرامن که سی سال باکامیون توکله ایران ازاین شهربه اون شهرباربردم بیست وسه ماه سابقه جبهه دارم حالاکه صاحب هزارمریضی شده ام و هیچ سرمایه ای ندارم فقط این پولیه که توبیمه جمع کردم برا روزپیریم امسال من زیاداست چرا شمامسءولین مارابه بازی گرفتید

  • ناشناس

    چقدردروغ خسته نشدیدبسته دیگه بازنشستگان راداریدبانابودی میکشونید

ارسال نظر