مرگ دلخراش 3 کودک در اسکله بندر سیراف

فرمانده انتظامی کنگان از غرق شدن سه کودک در خروجی اسکله بندر سیراف این شهرستان خبر داد.

مرگ دلخراش 3 کودک در اسکله بندر سیراف

سرهنگ رهام رضایی گفت: بعدازظهر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نیاز پلیسی به آدرس درمانگاه شهر سیراف، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او می‌گوید: با حضور ماموران پلیس در محل درمانگاه، مشخص شد ۳ کودک (دو نفر ۹ ساله و یک نفر ۷ ساله) در خروجی اسکله بندر سیراف در حال شنا و بازی کردن بودند که به دلیل شرایط بد جوی غرق شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان بیان کرد که ۲ نفر از کودکان که از سوی افراد بومی که با حال وخیم پیدا شده بودند به درمانگاه شهر سیراف منتقل که متاسفانه عملیات احیا موثر واقع شد و هر ۲ نفر جان خود را از دست می‌دهند.

رضایی می‌گوید: به دلیل شرایط نامساعد جوی کودک ۷ ساله تا این لحظه پیدا نشده است و تلاش و جست‌وجو قایق‌های صیادی و نیروهای امدادی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش گفت: شنا در منطقه ممنوعه و شرایط نامساعد جوی و به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهم‌ترین دلایل غرق شدگی است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20482

ارسال نظر