خبر جدید از ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌های مشهد

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به خبر ممنوعیت ورود بانوان در ورزشگاه‌های مشهد واکنش نشان داد.

خبر جدید از ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌های مشهد

در حالی که گفته می شود سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در نشست هم اندیشی نقاط استراتژیک حکمرانی برای اجرای پیوست فرهنگی در مشهد اعلام کرده که ورود بانوان به ورزشگاه‌های مشهد ممنوع شده است، اما این موضوع تکذیب شد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با رد این موضوع گفت: در سخنرانی انجام شده، محوریت تعیین ضوابط ویژه برای ۳ شهر مذهبی بود و محدودیت و ممنوعیتی وجود ندارد. قصد داریم بدون اینکه هویت فرهنگی و باور‌های مذهبی در شهر‌های مذهبی آسیبی دیده شود شاهد حضور بانوان در ورزشگاه باشیم و نگرانی قشر مذهبی را در این رابطه اصلاح کنیم.

بعد از اظهارات سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها دوباره داغ شد.

در ورزش حرفه‌ای امروز حضور بانوان در ورزشگاه‌ها امری بدیهی و غیر قابل بحث است. در تمام دنیا این موضوع به امری عادی تبدیل شده و کسی نمی‌تواند مانع حضور زنان در ورزشگاه شود.

چند سالی است که مسئولان فدراسیون های جهانی در جلسه هایشان با روسای فدراسیون کشورمان خواستار حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و سالن های ورزشی هستند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20473

ارسال نظر