فریب کودک 12 ساله توسط مربی آموزشگاه

مربی آموزشگاه با فریب کودک ۱۲ ساله و به بهانه امور مرتبط با آموزش از این کودک درخواست کرد تا فیلم‌های برهنه تهیه و در اختیار مربی بگذارد.

فریب کودک 12 ساله توسط مربی آموزشگاه

مربی آموزشگاه با فریب کودک ۱۲ ساله و به بهانه امور مرتبط با آموزش از این کودک درخواست کرد تا فیلم‌های برهنه تهیه و در اختیار مربی بگذارد.

به گزارش عرشه آنلاین، با مراجعه پدر یک کودک ۱۲ ساله به دادسرا و طرح شکایت از مربی آموزشگاه کودک خود، مشخص شد این مربی به بهانه‌های آموزشی از کودک درخواست ارسال تصاویر برهنه در فضای مجازی داشته است.

این پدر در طرح شکایت خود نوشت: چند روز قبل بود که مربی آموزشگاه پسرم به او در تلگرام پیام داد و درخواست تصاویر برهنه از پسرم داشت.

وی در ادامه نوشت: زمانی که پسرم در مقابل درخواست وی مقاومت کرد، با تهدید، فحاشی و بیان این مطلب که دیگر در کلاس‌ها حامی پسرم نخواهد بود، بر درخواست خود پافشاری کرد.

وی در طرح شکایت خود عنوان کرد که در نهایت پسرش مقاومت کرده و تصاویر را برای این مربی ارسال نکرده است اما از چند روز پیش دچار افسردگی شده و امیدی به پیشرفت در حوزه‌ای که مشغول آموزش بود ندارد.

در نهایت در جلسات رسیدگی به پرونده مشخص شد که مربی به دنبال اهداف خاص و سوءاستفاده جنسی از کودک بوده است.

در این ارتباط علیرضا طباطبایی، وکیل سایبری با توصیه به خانواده‌ها جهت آموزش به فرزندان و کودکان در خصوص مراقبت از حریم شخصی در فضای مجازی گفت: متأسفانه این روزها شاهد هستیم که در موارد مشابه کودکان فریب مربی، معلم و یا حتی یکی از اعضای فامیل را خورده و تصاویر برهنه خود را در اختیار این شیادان قرار می‌دهد.

وی افزود: هدف برخی از این شیادان سوءاستفاده جنسی و هدف برخی دیگر اخاذی و وادار کردن کودکان به کارهایی است که مدنظر دارند.

این وکیل سایبری در ادامه به تشریح موارد مشابه پرداخت و گفت: در مواردی دیگر از کودکان درخواست تصاویر بدون حجاب و یا نیمه برهنه مادر یا خواهرشان می‌شود تا بدین‌وسیله بتوانند از اعضای خانواده اخاذی کنند.

طباطبایی خطاب به خانواده‌ها گفت: لازم است که به فرزندان خود آموزش دهیم که به‌هیچ‌وجه نباید به افرادی غیر از اعضای خانواده اعتماد کرده و تصاویر خود و اعضای خانواده را برای هیچ‌کس ارسال نکنند.

این وکیل سایبری تأکید کرد: حتی ذخیره کردن تصاویر برهنه و اعضای خانواده در تلگرام و ارسال برای اعضای خانواده نیز در صورت هک شدن تلگرام که این روزها افزایش یافته موجب دسترسی شیادان به تصاویر و شروع اخاذی می‌شود.

منبع: آنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20420

ارسال نظر