رسوایی یک شهردار در تهران

چند روز قبل اخباری درباره حمله به شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ تهران منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای داشت. حالا خبر می رسید پس از نامه پزشکی قانونی مبنی براحتمال خودزنی آقای شهردار، وی از سمت خود برکنار شده است.

رسوایی یک شهردار در تهران

چند روز قبل اخباری درباره حمله به شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ تهران منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای داشت. حالا خبر می رسید پس از نامه پزشکی قانونی مبنی براحتمال خودزنی آقای شهردار، وی از سمت خود برکنار شده است.بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقد بودند این درگیری ساختگی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نامه‌ای به نقل از رئیس مرکز پزشکی قانونی منطقه غرب تهران منتشر شد که در این نامه آمده: با عنایت به شکل و الگوی جراحات و عدم آثار ضرب و جرح و صدمات دفاعی در سایر نواحی (تنه و اندام‌ها) احتمال حدوث در شرایط غیر منازعه (مانند خودزنی) قویا مطرح است.

شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ تهران

سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد: هرچند با توجه به جراحت وارده به آقای هاشمی، احتمال اولیه پزشکی قانونی خیلی عجیب به نظر می‌رسد، اما شهردار دستور پیگیری دقیق و قاطع موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی صادر کرد.

به گفته سخنگوی شهردرای تهران، در صورت تایید این نظریه، حتما برخورد قاطعی با هرگونه بی‌صداقتی صورت خواهد گرفت.

شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ تهران

در همین رابطه کانال تلگرامی روزنامه شرق خبر داد که شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران که گفته شده بود به علت فسادستیزی قمه خورده، بی‌سروصدا برکنار شد!

دلیل این برکناری متهم شدن آقای شهردار به خودزنی و صحنه‌سازی عنوان شده است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20379

ارسال نظر