رتبه بندی معلمان چه زمانی اجرایی می‌شود؟

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: مهم‌ترین اتفاقی که در رتبه بندی معلمان انجام می‌گیرد سطح بندی و رتبه بندی معلمان در حوزه های مختلف می‌باشد.

رتبه بندی معلمان چه زمانی اجرایی می‌شود؟

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: مهم‌ترین اتفاقی که در رتبه بندی معلمان انجام می‌گیرد سطح بندی و رتبه بندی معلمان در حوزه های مختلف می‌باشد.

به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با همراهی که در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی آموزش و پرورش اتفاق افتاد ، بحث رتبه بندی بوده و در حال سیر مراحل اداری است. مهم‌ترین اتفاقی که در رتبه بندی معلمان انجام می‌گیرد سطح بندی و رتبه بندی معلمان در حوزه های مختلف می‌باشد.

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ظهر دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برتر شهرستان قرچک که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی ملائک برگزار شد ، اظهار کرد: در حال حاضر منطقه دیار ۱۵ خرداد ، دیار سرلشکر ستاری ، دیار همکار فرهنگی متوفی جعفر کاظمی که در مسائل امور تربیتی زحمات زیادی کشیدند قرار داریم، جا دارد از زحمات همه همکارانم در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تقدیر کنم که در ایام کرونا زحمات زیادی کشیدند.

وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه ای که در آموزش و پرورش داریم معلم است ، باید از مقام معلم و همچنین سرمایه هایی که در آموزش و پرورش داریم تجلیل کنیم، یکی از مصادیقی که می‌شود از مقام معلم تکریم انجام گیرد کلامی است، دومین نوع تکریم شنیدن مشکلات همکاران فرهنگی و حضور در مدارس است که در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: از همکاران فرهنگی می‌خواهم در بیان جملات و کلمات اهتمام لازم و کافی را داشته باشند ، نباید منزلت و عزت همکاران فرهنگی با بیان بعضی جملات از بین برود ، به نحوی رفتار کنید که اقدامات ارزشی در راستای تکریم همکاران به ضد ارزش تبدیل نشود.

بهرامی بیان کرد: با همراهی که در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی آموزش و پرورش اتفاق افتاد ، بحث رتبه بندی بوده و در حال سیر مراحل اداری است ، مهم‌ترین اتفاقی که در رتبه بندی معلمان انجام می‌گیرد سطح بندی و رتبه بندی معلمان در حوزه های مختلف می‌باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت رتبه بندی فرهنگیان گفت: طرح رتبه بندی معلمان توسط دولت به کمیسیون‌های تخصصی ارسال شده و از امروز در کمیسیون های تخصصی دولت در حال بررسی است و در آینده بسیار نزدیک ابلاغ و اجرایی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تصریح کرد: ساز و کارهای رتبه بندی معلمان در آموزش و پرورش انجام شده و بعد از تایید دولت و بررسی در کمیسیون های تخصصی ، از ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

بهرامی در پایان ضمن بیان اینکه همکاران در روزهای پایانی سال تحصیلی کار بسیار دشواری دارند، خاطرنشان کرد: معلمان عزیز ما در تلاش هستند تا دانش آموزان را در مسائل علمی تقویت کنند تا در امتحانات پایانی از نظر علمی با مشکل مواجه نشوند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20096

ارسال نظر