میزان افزایش حقوق معلمان با احکام جدید قانون رتبه‌بندی

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس،گفت: آیین نامه اجرایی توسط دولت در ۲۵ این ماه ابلاغ خواهد شد، ابلاغ این آیین نامه باعث می‌شود در ماه آتی یعنی تا آخر خرداد رتبه بندی معلمان معلوم شود.

میزان افزایش حقوق معلمان با احکام جدید قانون رتبه‌بندی

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: آیین‌نامه اجرایی توسط دولت در ۲۵ این ماه ابلاغ خواهد شد، ابلاغ این آیین نامه باعث می‌شود در ماه آتی یعنی تا آخر خرداد رتبه بندی معلمان معلوم شود.

علیرضا منادی اظهار کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  گام‌های بزرگی برداشته شود و  یکی از این گام‌ها قانون تحول رتبه بندی معلمان بود که در این سال ها اتفاق افتاد، فشار نمایندگان باعث شد دولت قبلی با عجله لایحه را تقدیم مجلس کند.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم هر گامی که بر می‌داریم در راستای جلب رضایت خداوند باشد.

وی با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان، گفت: معلمان براساس قانون رتبه بندی، جایگاه مشخصی پیدا کرده‌اند و تحولی بزرگ شروع شده است.

منادی افزود: برای اجرای این طرح، ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است با این لایحه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تا پنج میلیون تومان حقوق معلمان افزایش می‌یابد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20043

ارسال نظر