دستگیری سارقان مخوف جاده واوان | ماجرا چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق گاردریل‌های جاده «واوان» این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان مخوف جاده واوان | ماجرا چه بود؟

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گاردریل‌های جاده واوان در محدوده کهریزک شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با رصد های میدانی و تحقیقات خاص پلیسی پیک جرائم و نقاط جرم خیز شناسایی و تحت پوشش انتظامی قرار گرفت عنوان کرد: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری کهریزک سارقان را در حال بریدن گاردریل های میدان عشقی  محله کهریزک ابتدای جاده واوان مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه افزود: متهمان به محض رویت ماموران بی درنگ با موتور سیکلت قصد فرار داشتند که با خودروی گشت برخورد و موتورسیکلت واژگون شدند که هر دو سارق دستگیر و در بازدید از محل تعدادی گاردریل های بریده شده و دستگاه هوابرش کشف گردید.

سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه احدی از سارقان به علت جراحت تحت الحفظ روانه بیمارستان شد گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۲ فقره سرقت گاردریل معترف که پس از اخذ شکایت نماینده اداره راهداری، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19906

ارسال نظر