پیدا شدن لاشه پلنگ در محدوده مرزی سرخس

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده تجن در محدوده صفر مرزی شهرستان سرخس خبر داد که با توجه به گذشت زمان طولانی از مرگ این گونه لاشه این پلنگ کاملا متلاشی و از بین رفته است.

پیدا شدن لاشه پلنگ در محدوده مرزی سرخس

 

ایسنا: سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده تجن در محدوده صفر مرزی شهرستان سرخس خبر داد که با توجه به گذشت زمان طولانی از مرگ این گونه لاشه این پلنگ کاملا متلاشی و از بین رفته است.

مهدی اله‌پور در این خصوص بیان کرد: حوالی ظهر امروز ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرخس حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده تجن، لاشه یک قلاده پلنگ را در حالی کشف کردند که با توجه به گذشت زمان طولانی از مرگ این گونه لاشه این پلنگ کاملا متلاشی و از بین رفته است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: علت مرگ پلنگ هنوز مشخص نیست و برای بیان دقیق علت مرگ و کالبد شکافی لاشه به اداره حفاظت محیط زیست منتقل و ضمن نمونه‌برداری با همکاری دامپزشکی علت مرگ مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19118

ارسال نظر