اعلام محدودیت‌های تردد جاده‌های شمال در تعطیلات عید فطر

محدودیت‌های تردد در تعطیلات عید فطر اعلام شد

اعلام محدودیت‌های تردد جاده‌های شمال در تعطیلات عید فطر

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت‌های تردد در جاده‌های شمالی در تعطیلات عید فطر و پایان هفته را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر گفت: تردد موتورسیکلت از ۱۲ ظهر روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۷ ماه جاری در مسیر‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی اظهار کرد: عبور موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه عبور انواع تریلر، کامیون و کامیونت از مسیر کرج - چالوس کماکان ممنوع است گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ یکشنبه و سه شنبه دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴، از کرج میدان امیر کبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴، از کرج میدان امیر کبیر و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

شیرانی یادآور شد: عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی تاکید کرد: عبور انواع تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است همچنین عبور همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۵ و ۱۶ ماه جاری از مسیر هراز ممنوع است.

به گفته شیرانی، عبور همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱۱، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل از رودهن به آب اسک به صورت یکطرفه است.

وی افزود: عبور انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ماه جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره با محدودیت اعمال شده در مسیر تهران - فیروز کوه - قائم شهر نیز گفت: عبور انواع تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه سه شنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی، در مسیر آستارا - اردبیل و بالعکس عبور انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ و از ساعت ۸ تا ۲۴ به تاریخ ۱۲، ۱۳ و ۱۶ ماه جاری در مسیر‌های یاد شده ممنوع است.

شیرانی تاکید کرد: اجرای محدودیت‌های اعلام شده بستگی به افزایش حجم عبور در مسیر‌ها دارد و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18916

ارسال نظر